Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół im. Macieja Rataja
Miejscowość Gościno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 754692-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66d881c4-c8fd-4579-b530-8ebb476148e4
Biuletyn 754692-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół im. Macieja Rataja
Regon 11570800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. IV Dywizji Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 72
Zamawiajacy miejscowosc Gościno
Zamawiajacy kod pocztowy 78-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 606785127, 94 3512133
Zamawiajacy fax 943 512 133
Zamawiajacy email zsgz_goscino@wp.pl
Adres strony url www.zsgoscino.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsgoscino.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsgoscino.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół im. Macieja Rataja, 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 72, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom zdolności: - zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę, polegającą na dostawie artykułów spożywczych: Część I a) polegającą na dostawie artykułów sypkich, przetworów i przypraw przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 20.000,00 zł brutto Część II a) polegającą na dostawie mięsa i przetworów oraz drobiu i przetworów przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 30.000,00 zł brutto Część III a) polegającą na dostawie nabiału przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 30.000,00 zł brutto Część IV a) polegającą na dostawie pieczywa i wyrobów cukierniczych przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 15.000,00 zł brutto Część V a) polegającą na dostawie warzyw i owoców, jajek przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 30.000,00 zł brutto Część VI a) polegającą na dostawie ryb, przetworów rybnych przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 6.000,00 zł brutto Część VII a) polegającą na dostawie artykułów mrożonych przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości równej lub przekraczającej 2.000,00 zł brutto W przypadku wyboru kilku lub wszystkich zadań wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę zrealizowania dostaw na łączną wartość kilku lub wszystkich zadań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; według załącznika nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do siwz; 2) Formularz cenowo-asortymentowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G do siwz. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; według załącznika nr 4 do SIWZ. 4) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; według załącznika nr 3 do SIWZ. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; według załącznika nr 3 do SIWZ. 6) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); 7) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a) dopuszcza się obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, b) dopuszcza się zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot zamówienia, c) przesunięcia ilościowe pomiędzy pozycjami asortymentowymi, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy, d) dopuszcza się ograniczenie zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części; w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar, e) skrócenie terminu wykonania umowy, w szczególności w przypadku wcześniejszego wykorzystania przez Zamawiającego ilości przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości, f) dopuszcza się odstąpienie od części umowy w przypadku braku środków finansowych Zamawiającego, g) dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian proporcji w zamawianych asortymentach, zgodnie z SIWZ (ZAŁ 1 DO SIWZ)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówionego towaru do wysokości 30% . Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionego towaru z powodu panującej obecnie pandemii koronawirusa Sars-Cov2 (przy obostrzeniach, kiedy nie ma młodzieży w jednostce). 2. Zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiana terminu jej obowiązywania, mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą – pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 pkt 2).
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. II. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 4 ww. Rozporządzenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokument, o którym mowa § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. rozporządzenie stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 i pkt 2 lit. b. ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Artykuły sypkie, przetwory i przyprawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 Mięso i przetwory oraz drób i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Warzywa i owoce, jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Ryby, przetwory z ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 Artykuły mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zamówienia od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem w układzie zadaniowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria SZYBKOŚĆ REAKCJI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)