Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-12-03
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761793-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302133008, 323130000, 302313000, 302131006, 302133000, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i jest on podzielony na 11 części,
w tym:
Część I – jednostka centralna (2 szt.),
Część II – monitor 24”(3 szt.),
Część III – monitor 27”(20 szt.),
Część IV – laptop (1) (4 szt.),
Część V – laptop (3) (1 szt.),
Część VI – laptop (6) (1 szt.),
Część VII – laptop (7) (1 szt.),
Część VIII – komputer „all in one”(1) (19 szt.),
Część IX – komputer „all in one”(2) (2 szt.),
Część X – komputer „all in one”(3) (24 szt.),
Część XI - urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku kolorowego (1 szt.),
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części),
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji – dotyczy wszystkich Części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a898cd4e-e42c-4b95-96cc-ff2b08d8e4de
Biuletyn 761793-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Regon 19560000000000
Zamawiajacy adres ulica Dewajtis
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-815
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon -
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@uksw.edu.pl
Adres strony url ww.dzp.uksw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia ww.dzp.uksw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.uksw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Kancelaria Ogólna (Nowy Gmach – poziom -2, pokój nr 121)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny DZP.371.63.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i jest on podzielony na 11 części, w tym: Część I – jednostka centralna (2 szt.), Część II – monitor 24”(3 szt.), Część III – monitor 27”(20 szt.), Część IV – laptop (1) (4 szt.), Część V – laptop (3) (1 szt.), Część VI – laptop (6) (1 szt.), Część VII – laptop (7) (1 szt.), Część VIII – komputer „all in one”(1) (19 szt.), Część IX – komputer „all in one”(2) (2 szt.), Część X – komputer „all in one”(3) (24 szt.), Część XI - urządzenie wielofunkcyjne A4 do druku kolorowego (1 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji – dotyczy wszystkich Części.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla wszystkich Części.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 1.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwa: 2.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 2.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego, należy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 2) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 3) zmiany wartości Umowy – w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011, Nr 177, poz. 1054 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT; 4) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt. 4-5 wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 4-5 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 4. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa jednostek centralnych (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostek centralnych (2 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa monitorów 24”(3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32313000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów 24”(3 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa monitorów 27”(20 szt.),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów 27”(20 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa laptopów (1) (4 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów (1) (4 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa laptopa (3) (1 szt.),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (3) (1 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa laptopa (6) (1 szt.),
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (6) (1 szt.) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa jest dostawa laptopa (7) (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa (7) (1 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa komputerów „all in one”(1) (19 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(1) (19 szt.) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa komputerów „all in one”(2) (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(2) (2 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa komputerów „all in one”(3) (24 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów „all in one”(3) (24 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 do druku kolorowego (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 do druku kolorowego (1 szt.), 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale IV SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej z Części), 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (rok produkcji: drugi kwartał 2020 r. lub nowsze), wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, nieużywany oraz przygotowany do natychmiastowej eksploatacji
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Wielkość pamięci RAM
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 0,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 0,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)