Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Publication date 2020-12-03
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761381-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331844007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:

Pakiet nr 1: Dreny i cewniki – Blok Operacyjny
Pakiet nr 2: Protezy anatomiczne – Klinika Chirurgii Onkologicznej
Pakiet nr 3: Dreny i zbiorniki do cyfrowego systemu drenażowego Thopaz – Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-3 stanowiących Załącznik nr 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1644a00a-8bf6-462a-a15a-18a9bae0222d
Biuletyn 761381-N-2020
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 12632330000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip2.onkol.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip2.onkol.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3c (budynek administracji) - pok 212 sekretariat, 25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Numer referencyjny AZP.2411.144.2020.MS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1: Dreny i cewniki – Blok Operacyjny Pakiet nr 2: Protezy anatomiczne – Klinika Chirurgii Onkologicznej Pakiet nr 3: Dreny i zbiorniki do cyfrowego systemu drenażowego Thopaz – Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-3 stanowiących Załącznik nr 1.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający: - Nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - Nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1-3. - Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety nr 1-3. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 11.12.2020r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C Budynek Administracyjny w Sali Konferencyjnej (pok. 204).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu, należy załączyć oświadczenie. 2. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679), tj. deklarację zgodności CE. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu , należy załączyć oświadczenie. 3. Oryginalne katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta (w j. polskim) - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wszystkie wymagane parametry. 4. Wykaz próbek i próbki - Załącznik nr 5 (dot. Pakietu nr 1, 3).
Inne dokumenty niewymienione 1.Druk Oferta. 2.Formularz cenowy oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania opis wymaganych parametrów – Załącznik nr 6 do SIWZ (dot. Pakietu nr 2). 4.Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6.W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, - podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 7. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Określa projekt umowy, będący integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 7 (dot. Pakietów nr 1 i 3) oraz Załącznik nr 8 (dot. Pakietu nr 2).
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1: Dreny i cewniki – Blok Operacyjny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33184400-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2: Protezy anatomiczne – Klinika Chirurgii Onkologicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3: Dreny i zbiorniki do cyfrowego systemu drenażowego Thopaz – Klinika Chirurgii Klatki Piersiowej
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)