| GuidZP400 |
1c5871ab-ee83-4f2f-bd19-58d51a16224b
|
| Biuletyn |
761273-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
| Regon |
70810575000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Karola Miarki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
334 995 600
|
| Zamawiajacy fax |
334 995 652
|
| Zamawiajacy email |
katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl
|
| Adres strony url |
www.mops.bielsko.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mops.bielsko.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca ( kurierem) lub osobiście w Dziale Administracyjnym i Obsługi Ofertę Prac Społecznie Użytecznych – III piętro, pokój 307, z ewentualnym poddaniem się wszelkim procedurom mającym na celu zachowanie środków bezpieczeństwa w celu ochrony zdrowia i życia ludzkiego ( dotyczy to również osoby będącej posłańcem). Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, ul. Karola Miarki 11
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
|
| Numer referencyjny |
MOPS.DA-PSU.3211.41.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
6
|
| Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin przewidziany na sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia wynosi 14 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje dostawę w krótszym terminie, termin ten zostanie przyjęty do umowy jako wiążący.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
3. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawieszenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazują Zamawiającemu Oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
UWAGA:
Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. nie będzie wymagane
w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
| IV 4 5 okres |
30
|