GuidZP400 |
3f567b32-3de3-4f9b-b5b1-7479e95e5182
|
Biuletyn |
762543-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Teatr Wybrzeże w Gdańsku
|
Regon |
27910800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Świętego Ducha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 3011836
|
Zamawiajacy fax |
58 3012046
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@teatrwybrzeze.pl
|
Adres strony url |
www.teatrwybrzeze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr Wybrzeże, ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu elektroakustycznego dla Teatru Wybrzeże
|
Numer referencyjny |
ZPI-3700-11/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu elektroakustycznego dla Teatru Wybrzeże. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, urządzeń sprzętu elektroakustycznego oraz konsolety, których wykaz zawarty został w załączniku 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
a) w zakresie sytuacji ekonomicznej: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350 000 złotych (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych),
b) w zakresie sytuacji finansowej: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350 000 złotych (trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów dotyczących podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie jakim wykonawca powołuje się na zasoby – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego,
b) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie, jaki określony jest w art. 144 ustawy Pzp. Ponadto, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający określa/przewiduje co najmniej następujący zakres zmian:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia, pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT,
2) zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne pod warunkiem, że będzie to skutkowało usprawnieniem lub zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji przedmiotu umowy lub polepszeniem jakości składających się na niego elementów/urządzeń/materiałów,
3) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej jako zdarzenia niemożliwego do zapobieżenia.
2. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Wszelkie zmiany treści umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury oraz adresu
korespondencyjnego wynikająca ze zmian organizacyjnych, zmian numerów telefonów i faksów/ adresów poczty elektronicznej, nie stanowi zmiany treści umowy i wymaga tylko pisemnego powiadomienia drugiej strony.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|