GuidZP400 |
77eefaef-e617-4a08-bbf7-728a7bfa647b
|
Biuletyn |
762478-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Katowicach
|
Regon |
35026600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego 117/119
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-156
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 004 691
|
Zamawiajacy email |
przetargi@katowice.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.katowice.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa aparatów telefonii komórkowej dla sądów powszechnych apelacji katowickiej
|
Numer referencyjny |
ZP-060-14/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów do telefonii komórkowej dla sądów powszechnych apelacji katowickiej. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części. Część 1. Aparat telefonii komórkowej typ 1 - standardowy - 140 szt., Część 2. Aparat telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy - 46 szt., Część 3. Aparat telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy - 16 szt., Część 4. Aparat telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy - 5 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w przypadkach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie ustalono inaczej.
3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.1. zmiany podmiotu, na rzecz którego ma być dokonana dostawa częściowa, pod warunkiem zmian organizacyjnych po stronie Jednostek sądownictwa;
3.2. zmiany lokalizacji dostaw częściowych pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących Jednostek sądownictwa;
3.3. zmiany ilości Urządzeń przypisanych do poszczególnych Jednostek sądownictwa określonych w Załączniku nr 3 do umowy pod warunkiem zmian w zapotrzebowaniach ilości Urządzeń oraz pod warunkiem nie przekroczenia łącznej ilości urządzeń, które dostarczone zostaną na podstawie umowy;
3.4. zmiany zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
3.4.1. zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.4.2. niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.4.3. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta Sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora Sprzętu potwierdzającego że:
3.4.3.1. wszystkie parametry nowego Urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
3.4.3.2. Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego Urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
3.4.4. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego Urządzenia wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w SIWZ
3.5. zmiany części składowych zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
3.5.1. zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.5.2. pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.5.3. zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty standardowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat telefonii komórkowej typ 1 - standardowy - 140 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty ponadstandardowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy - 46 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty wielofunkcyjne standardowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy - 16 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty wielofunkcyjne ponadstandardowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32250000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy - 5 szt.
|
| |