Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części

Publication date 2020-12-04
End date 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761027-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części:
Część I: Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
W ramach tej części Wykonawca dostarczy 2 sztuki fabrycznie nowych niszczarek zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
Część II: Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42a1bf0b-a788-48f4-b68a-890d3ef2280d
Biuletyn 761027-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I: zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji projektu pt. „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020, Działanie 3.6 Marketing gospodarczy Oś priorytetowa 3: Konkurencyjność przedsiębiorstw; część II: zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części
Numer referencyjny OP-IV.272.126.2020.SZM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części: Część I: Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II W ramach tej części Wykonawca dostarczy 2 sztuki fabrycznie nowych niszczarek zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 1a do SIWZ. Część II: Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
Cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe dane dotyczące zmian umowy zostały przewidziane we wzorach umowy będące załącznikami 3a i 3b do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 1, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 1). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2. 4. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 5. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego RODO określone są w rozdz. XXiX SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla I postępowania: do 10 dni od dnia podpisania umowy. Punkty za kryterium „OKRES GWARANCJI” będą sumą punktów otrzymanych w dwóch podkryteriach: a) gwarancja na niszczarkę, b) gwarancja na ostrza tnące.
Zalacznik krotki opis Dostawa niszczarek biurowych z podziałem na dwie części: Część I: Dostawa niszczarek biurowych na potrzeby realizacji projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II W ramach tej części Wykonawca dostarczy 2 sztuki fabrycznie nowych niszczarek zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla II postępowania: do 10 dni od dnia podpisania umowy. Punkty otrzymane w kryterium JAKOŚĆ, będą sumą punktów w podkryteriach: Głośność pracy urządzenia na biegu jałowym - max 20 pkt; Energooszczędność - moc silnika w standardowym trybie pracy - max 20 pkt; Wydajność- max 10 pkt; Zabezpieczenia: posiadanie zabezpieczenia przed korzystaniem przez osoby nieupoważnione poprzez kody dostępu pin - max 5 pkt; posiadanie dotykowego wyświetlacza min. 4,3” i możliwości wyboru trybu pracy niszczarki - max. 5. Łącznie maksymalnie w kryterium JAKOŚĆ wykonawca może otrzymać – 60 pkt.
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 fabrycznie nowej niszczarki wraz z akcesoriami na potrzeby pracowników UMWL w Lublinie zaangażowanych w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)