GuidZP400 |
efe916ac-d5e5-4c22-88d8-337bade63da2
|
Biuletyn |
761964-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 31 41 670
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
http://www.mazovia.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa w 2021 roku prasy w wersji papierowej dla wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, na rzecz których realizowane jest zamówienie
|
Numer referencyjny |
OR-ZW-I.ZP.D.272.73.2020.AR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa prasy papierowej na zasadach określonych w projekcie umowy do siedzib i filii jednostek Zamawiającego, w ilości wskazanej w załączniku
(w tabelach od 1 do 41) do opisu przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 pkt 1 p.z.p. Wykonawca składa:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdy wystąpią okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
2. Wykonawca do oferty dołącza wypełnione i podpisane załączniki nr 1 – 41 (tabele), stanowiące załączniki do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączniki te stanowią jednocześnie formularze cenowe.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wskazanych powyżej załączników jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie przewidzianym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca składa pod rygorem nieważności wyłącznie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 2. Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosować niniejsze zasady: 1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przede wszystkim stosowanie formatu danych .pdf, 2) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertować do formatu .pdf, 3) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis w formacie PAdES, 4) w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np. .doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takim wypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniem XAdES o tej samej nazwie (2 pliki), 5) UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku
wewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – w świetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego
przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Dla skutecznego złożenia oświadczenia, dokument muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7. Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.). 8. Skrót Pzp użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|