GuidZP400 |
96cada18-0098-4643-b834-9ab4656bd408
|
Biuletyn |
762097-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wołomiński
|
Regon |
13269344000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prądzyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołomin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
7874301,03,04 w. 152,
|
Zamawiajacy fax |
22 7765093
|
Zamawiajacy email |
bzp@powiat-wolominski.pl,
|
Adres strony url |
www.powiat-wolominski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat-wolominski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-wolominski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wołominie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż regałów przesuwnych na szynach jezdnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Wołominie
|
Numer referencyjny |
SPW.272.107.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż regałów przesuwnych na szynach jezdnych w budynkach Starostwa Powiatowego w Wołominie
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Dostawa wyposażenia o takim samym bądź podobnym zakresie. Wartość zamówień uzupełniających do 10 % wartości z umowy podstawowej
|
Data rozpoczecia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw wyposażenia o takim samym lub zbliżonym charakterze do opisanego w SIWZ przedmiotu zamówienia w ilości co najmniej 2 dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu poświadczającego, że dostawy zostały wykonane prawidłowo i terminowo ukończone.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5:
2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika,
- pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmianie może ulec termin wykonania dostaw w przypadku przerw w realizacji prac powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub na jego pisemne żądanie.
Zmianie może ulec wartość na jaką zostaje podpisana umowa, ze względu na remonty pomieszczeń, na które zostanie ogłoszony przetarg, a w trakcie których mogą ujawnić się dodatkowe nieprzewidziane przez Zamawiającego zdarzenia/okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|