Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku

Publication date 2020-12-04
End date 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Wołowie
Miejscowość Wołów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759556-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 156000004, 158000006, 12420005, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01.01.2021 do 31.12. 2021 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
2. Miejsca realizacji dostaw:
a) Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
b) Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
d) Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania (części):
Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż,
Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych,
Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy jaj kurzych,
Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8c0eada-30c9-4d0a-833c-74b9858a6f19
Biuletyn 759556-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Wołowie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Wołów
Zamawiajacy kod pocztowy 56-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 319 13 05
Zamawiajacy fax 71 319 13 03
Zamawiajacy email sekretariat@wolow.pl
Adres strony url bip.wolow.pl
Adres strony internetowej bip.wolow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.wolow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wolow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34, 56-100 Wołów, Punkt Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2021 roku
Numer referencyjny PZP.271.37.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: 1.Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01.01.2021 do 31.12. 2021 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. 2. Miejsca realizacji dostaw: a) Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów, b) Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów, c) Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów, d) Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 zadania (części): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż, Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych, Zadanie nr 3: Sukcesywne dostawy jaj kurzych, Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy produktów mrożonych.
Cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie przewidziane niniejszą umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie przepisów wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług z zastrzeżeniem, że w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegną odpowiednio ceny jednostkowe brutto.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 01242000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy jaj kurzych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy produktów mrożonych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)