DOSTAWA LAPTOPÓW WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI I OPROGRAMOWANIEM

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Teatr Polski we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764048-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 30 laptopów wraz z niezbędnymi akcesoriami i oprogramowaniem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09c7a510-be97-4f66-8634-f85ab627ce10
Biuletyn 764048-N-2020
Zamawiajacy nazwa Teatr Polski we Wrocławiu
Regon 27891300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gabrieli Zapolskiej
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 160 701
Zamawiajacy fax 713 160 703
Zamawiajacy email sekretariat@teatrpolski.wroc.pl
Adres strony url www.teatrpolski.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.teatrpolski.wroc.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.teatrpolski.wroc.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Polski we Wrocławiu, ul. G. Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA LAPTOPÓW WRAZ Z NIEZBĘDNYMI AKCESORIAMI I OPROGRAMOWANIEM
Numer referencyjny ZP/PN/5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 30 laptopów wraz z niezbędnymi akcesoriami i oprogramowaniem
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia odbywać się będzie w terminie wskazanym przez wybranego Wykonawcę w ofercie – nie dłuższym jednak niż 7 dni od dnia zawarcia umowy – nie później jednak niż do 29 grudnia 2020r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – chyba, że Wykonawca dołączy ten odpis do ofertylub wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, jak również w okolicznościach, które dotyczą: 1) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, 3) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe, 4) konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku siły wyższej, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen brutto przewidzianych w umowie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Możliwość zmian umowy nie oznacza żadnych roszczeń stron i jest uzależniona wyłącznie od zgody obydwu stron umowy.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia wady, usterki lub awarii
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)