Dostawa opatrunków sterylnych i niesterylnych podstawowego użytku-powtórzenie zadań.

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763189-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa opatrunków sterylnych i niesterylnych podstawowego użytku -powtórzenie zadań, których szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach Nr 1 – 2 do SIWZ - „Formularz oferty – formularz cenowy“.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1 – 2.
4. Wskazane przez Zamawiającego nazwy czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Ilości podane przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawców. Jednakże w sytuacji gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości opatrunków z uwagi na sposób konfekcjonowania Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza modyfikację wymaganych ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę tj. zaoferowanie ilości opakowań, którą Zamawiający musi kupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie przy złożeniu powstania pewnej nadwyżki. Ryzyko poprawnego dostosowania wielkości opakowania do ilości sztuk zapotrzebowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e06783ea-3fea-4396-86ad-c1e4baff3e7f
Biuletyn 763189-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Adres strony internetowej https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 9 ust.1 Pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Staszica 16, 20-081 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa opatrunków sterylnych i niesterylnych podstawowego użytku-powtórzenie zadań.
Numer referencyjny EO/LA-M-2732/64/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa opatrunków sterylnych i niesterylnych podstawowego użytku -powtórzenie zadań, których szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach Nr 1 – 2 do SIWZ - „Formularz oferty – formularz cenowy“. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1 – 2. 4. Wskazane przez Zamawiającego nazwy czy producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Ilości podane przez Zamawiającego są wiążące dla Wykonawców. Jednakże w sytuacji gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości opatrunków z uwagi na sposób konfekcjonowania Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza modyfikację wymaganych ilości przy zastosowaniu zasady zaokrąglania w górę tj. zaoferowanie ilości opakowań, którą Zamawiający musi kupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie przy złożeniu powstania pewnej nadwyżki. Ryzyko poprawnego dostosowania wielkości opakowania do ilości sztuk zapotrzebowanych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie (zwany dalej „Szpitalem”), adres: ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, telefon 81 532 39 35, e-mail: sekretariat@spsk1.lublin.pl 2) Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: tel. 81 534 97 48, e-mail: iod@spsk1.lublin.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z SPSK1 w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi/ulotki, prospekty, zdjęcia, foldery itp. od producenta zawierające dokładne opisy zaoferowanego asortymentu w języku polskim z zaznaczeniem której pozycji opisu dotyczą (jeżeli katalog lub ulotka jest w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski)- dot. wszystkich zadań i pozycji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w przypadku: a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, b) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objętego niniejszą umową (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny), c) wystąpienia incydentu medycznego dotyczącego przedmiotu objętego umową (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił produkt „zamienny“ będący odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wyższej i jakości nie niższej niż określone w umowie), d) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, e) zmiany wielkości opakowania (Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu /w zaokrągleniu w górę/ aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia), f) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy (zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT), g) zmiany cen urzędowych w trakcie obowiązywania umowy (zmianie ulegnie zaproponowana w ofercie cena o procent zmiany cen urzędowych), h) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Przylepiec chirurgiczny z tworzywa sztucznego szer. 1,25 cm przeźroczysty, z dużą przylepnością, dużą wytrzymałością, nie powodujący podrażnień skóry, przepuszczający parę wodną i tlen, łatwy do dzielenia bez użycia nożyczek, pakowane maks. po 9 -10 m szt. 2500 2 Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczne z tworzywa sztucznego szer. 2,5 cm przeźroczysty, z dużą przylepnością, dużą wytrzymałością, nie powodujący podrażnień skóry, przepuszczający parę wodną i tlen, łatwy do dzielenia bez użycia nożyczek, pakowany maks. po 9 - 10 m szt. 5000 3 Przylepiec chirurgiczny włókninowy poliestrowy perforowany, hypoalergiczny szer. 1,25 cm wodoodporny, porowaty, z klejem akrylowym, perforacja umożliwiająca podział wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, długość 9,14 m szt. 3000 4 Przylepiec chirurgiczny włókninowy poliestrowy perforowany, hypoalergiczny szer. 2,5 cm wodoodporny, porowaty, z klejem akrylowym, perforacja umożliwiająca podział wzdłuż i w poprzek bez użycia nożyczek, długość 9,14 m szt. 6000 5 Przylepiec chirurgiczny włókninowy 4 cm x 5 m z warstwą chłonną, z nacięciem co 2 cm, na kleju akrylowym, hypoalergiczny szt. 200 6 Opatrunek do mocowania kaniul, włókninowy, samoprzylepny, jałowy 6x8 cm (± 1 cm) x 50 szt. op. 500
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych, z wycięciem na port, ramka otaczająca cały opatrunek, zaokrąglone brzegi, metka do oznaczenia, rozmiar 6x7 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie rozprowadzony na całej powierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania, op. 100 szt op. 600 2 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych, ramka otaczająca opatrunek ze wszystkich stron, zaokrąglone brzegi, metka do oznaczenia, rozmiar 10x12 cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej powierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania, op. 50 szt op. 400 3 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej diamond patern o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 4 stron, ramka ułatwiająca aplikację, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i kaniuli, metka do oznaczenia, rozmiar 6,5x7cm, przezroczyste okno 3,4x3-4cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania, op. 100 szt op. 50 4 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej diamond patern o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 3 stron, ramka ułatwiająca aplikację 1 ręką, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i kaniuli, metka do oznaczenia, rozmiar 7x8cm, przezroczyste okno 4,3x3-4cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania, op. 100 szt op. 10 5 Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania cewników centralnych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej diamond patern o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 4 stron, ramka ułatwiająca aplikację, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i cewnika, metka do oznaczenia, rozmiar 8,5x11,5cm, przezroczyste okno 6,3x5,5cm, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania, op. 50 szt op. 20 6 Bakteriobójczy opatrunek do mocowania cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny. Opatrunek sterylny, wykonany z folii poliuretanowej ze wzmocnionym rozciągliwą włókniną obrzeżem i wycięciem obejmującym cewnik. Hydrożel w rozmiarze 3x4cm, przezierny, absorbujący krew i wydzielinę. Ramka ułatwiająca aplikację, metka do oznaczenia, 2 włókninowe paski mocujące, rozmiar 8.5x11.5cm z okienkiem 5.5x6.3cm wypełnionym folią, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, klej akrylowy równomiernie naniesiony na całej powierzchni przylepnej, wyrób medyczny klasy III, op. 25 szt op. 20
  

Criterion

Kryteria termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)