Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2021 roku

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763527-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301976208, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2021 roku, w zakresie i na warunkach określonych w siwz wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e4163ba-1e3b-4f1c-a809-7e3c41e63c22
Biuletyn 763527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208 (patrz zapisy pkt X.6 siwz)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2021 roku
Numer referencyjny WZP.271.74.2020.B
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2021 roku, w zakresie i na warunkach określonych w siwz wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 30197620-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1) Pakiet I: do 31 grudnia 2021r., w tym: termin pierwszej dostawy - do 8.03.2021r., 2) Pakiet II: do 31 grudnia 2021r., w tym: termin pierwszej dostawy - do 8.03.2021r.
Okreslenie warunkow -
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający – w zakresie pakietu nr I i pakietu nr II - wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: 1) w zakresie pakietu I - co najmniej jednego zamówienia w zakresie dostawy papieru ksero o wartości min. 100 000 zł brutto, 2) w zakresie pakietu II - co najmniej jednego zamówienia w zakresie dostawy artykułów kancelaryjno - biurowych o wartości min. 80 000 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem/ami do oferty pn. „Podział ceny na składniki”, oznaczonymi nr 1 i 2 (w zakresie pakietu, na który Wykonawca składa ofertę), 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego), 3) pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 5) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) ogłoszenia, 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 9) Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 uPzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SIWZ wzorze umowy (art. 36 ust. 1 pkt. 16 uPzp). 2. Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp, w tym w przypadkach opisanych w pkt XVI.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w Bydgoszczy do dnia 17.12.2020r. do godz. 12.00 (patrz pkt. X.6 siwz). 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2020r. o godz. 12.30 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 205.”. Dla zainteresowanych Zamawiający przeprowadzi transmisję on line z otwarcia ofert, którą obejrzeć będzie można korzystając z linku: https://meet.um.bydgoszcz.pl/adam.wesolowski/C8YJFDFL

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Pakiet I: do 31 grudnia 2021r., w tym: termin pierwszej dostawy - do 8.03.2021r.
Zalacznik krotki opis Papier ksero
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197620-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Pakiet II: do 31 grudnia 2021r., w tym: termin pierwszej dostawy - do 8.03.2021r.
Zalacznik krotki opis Pozostałe artykuły kancelaryjno – biurowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy części towaru
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)