Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Powiat Ostrołęcki
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763660-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Utworzenie baz danych obiektów topograficznych (BDOT500)
i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo. Powierzchnia jednostki ewidencyjnej Baranowo wynosi 19 756 ha, natomiast powierzchnia terenów zurbanizowanych objętych opracowaniem baz BDOT500, GESUT wynosi ok. 8 500 ha.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
1.4 Kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72300000–8 –Usługi w zakresie danych
72322000–8 –Usługi zarządzania danymi
72316000–3–Usługi analizy danych
1.5 Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.6 Wymagania dotyczące gwarancji
Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od daty końcowego odbioru zamówienia zakończonego pozytywnym protokołem odbioru.
1.7 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących czynności związane z opracowywaniem baz danych obiektów topograficznych BDOT500 i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT w trakcie realizacji zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c43df79-ab16-440e-b917-e05728cad969
Biuletyn 763660-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Ostrołęcki
Regon 55066883500000
Zamawiajacy adres ulica pl. gen. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 29 764 28 15,
Zamawiajacy fax 29 764 32 81
Zamawiajacy email kancelaria@powiatostrolecki.pl,
Adres strony url www.powiatostrolecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatostrolecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatostrolecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Ostrołęce, Pl. Gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka
Nazwa nadana zamowieniu Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo
Numer referencyjny ZPB.272.PN.05.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.1 Przedmiotem zamówienia jest utworzenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) i bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo. 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Utworzenie baz danych obiektów topograficznych (BDOT500) i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla gminy Baranowo. Powierzchnia jednostki ewidencyjnej Baranowo wynosi 19 756 ha, natomiast powierzchnia terenów zurbanizowanych objętych opracowaniem baz BDOT500, GESUT wynosi ok. 8 500 ha. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 1.4 Kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72300000–8 –Usługi w zakresie danych 72322000–8 –Usługi zarządzania danymi 72316000–3–Usługi analizy danych 1.5 Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.6 Wymagania dotyczące gwarancji Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji będzie liczony od daty końcowego odbioru zamówienia zakończonego pozytywnym protokołem odbioru. 1.7 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, wykonujących czynności związane z opracowywaniem baz danych obiektów topograficznych BDOT500 i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu GESUT w trakcie realizacji zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrołęce, adres: pl. Gen. J. Bema 5, 07-410 Ostrołęka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@powiatostrolecki.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznych i zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: • dysponuje co najmniej 2 (dwiema) osobami, które posiadają uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne i będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował niżej wymienione usługi tj.: - trzy usługi obejmujące utworzenie zbiorów danych przestrzennych BDOT500 i GESUT tj. trzy usługi opracowania baz BDOT500 i GESUT zrealizowane łącznie lub trzy usługi BDOT500 i trzy usługi GESUT zrealizowane w oddzielnych zamówieniach, łączna wartość usług nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1 Wykaz usług (Załącznik nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; 2 Wykaz osób (Załącznik nr 9), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty (oryginał) sporządzony na postawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie(a) w formie oświadczenia własnego Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SWIZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oryginał) sporządzone przez: - Wykonawcę, - każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) 3)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem zobowiązania stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólnie (jeżeli dotyczy). 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) aktualne dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących umowę, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 2) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile pełnomocnictwo nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 3) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), sposób rozliczenia między stronami umowy należności otrzymanych od Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia wykonawcy, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania umowy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca; b) odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wynikających ze zwłoki Wykonawcy, w szczególności w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą strony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację zamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia; c) dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w sytuacji kiedy konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikała z wymogów instytucji nadzorujących realizację projektu, w ramach których Zamawiający uzyskał dofinansowanie zadania. 2. Zmiana postanowień umowy dla swojej ważności wymaga formy pisemnej.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja (G)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)