95/2020 Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych i okularów z przyłbicą ochronną

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Okulary ochronne,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763573-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 184243000, 181420006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych i okularów z przyłbicą ochronną - 2 pakiety

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a33ed656-9dab-4e87-8b40-0e356d34065b
Biuletyn 763573-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu • Programie Zdrowotnym -„Zapobieganie ciężkim zapaleniom płuc i powikłaniom pogrypowym u osób z chorobami nowotworowymi”. Zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i środków budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego ( WRPO2014+). • Programie pn. „Realizacja programu profilaktyki nowotworów skóry i edukacji społeczeństwa w makroregionie zachodnim”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Nazwa nadana zamowieniu 95/2020 Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych i okularów z przyłbicą ochronną
Numer referencyjny 95/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa rękawic diagnostycznych i okularów z przyłbicą ochronną - 2 pakiety
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poniższych pozycji będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 3 Karty charakterystyki/opisy techniczne, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe oferowanego produktu potwierdzające spełnienie wymogów siwz.
Inne dokumenty niewymienione 5. Na zawartość oferty składa się: a. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ b. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ 6. Do oferty należy dołączyć: a. oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ b. stosowne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, (jeżeli dotyczy). 7. Do oferty zaleca się dołączyć: a. odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra. Korekta cen w przypadku obniżenia cen urzędowych nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane, d) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących zmian, do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Wraz z wnioskiem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia. 4. Zmiany wartości (cen) Przedmiotów umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości. Zmiana cen w przypadku obniżenia cen urzędowych ( ust. 3 lit. B) nie ma zastosowania, jeśli w ramach Umowy towar oferowany jest po cenie niższej. 5. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji Przedmiotów umowy, Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników Przedmiotów umowy objętych umową po uprzednim podpisaniu odpowiedniego aneksu. 6. Strony dopuszczają także zmianę cen jednostkowych Przedmiotów umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania, wprowadzonej przez producenta danego Przedmiotu umowy z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości (ceny) tego przedmiotu umowy ustalonej niniejszą umową.
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis PAKIET NR 1 Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe0450 opakowan po 100 sz w op.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 Okulary z przyłbicą ochronna na twarz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18142000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis PAKIET NR 2 Okulary z przyłbicą ochronna na twarz 920 szt
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)