Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie

Publication date 2020-12-08
End date 2020-12-21 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
Miejscowość Dragacz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763505-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 2 (zadania) użyto nazwy towarowej – Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej.
6. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a4974935-b1e0-4440-b794-c0eef1741ccc
Biuletyn 763505-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
Regon 26647100000000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Dragacz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3325528,
Zamawiajacy fax 52 3325928
Zamawiajacy email sekretariat.grupaszkola@wp.pl,
Adres strony url http://szkola16puw.biposwiata.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szkola16puw.biposwiata.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szkola16puw.biposwiata.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz. Adres:
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie
Numer referencyjny SPGr.321.01.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika 2 (zadania) użyto nazwy towarowej – Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. 6. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. 16. Pułku Ułanów Wielkopolskich w Grupie, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy: - zwiększenie zakresu umowy maksymalnie o 50% wartości brutto umowy bez jednoczesnego przedłużenia terminu obowiązywania umowy – w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych, - zmiany jednostki miary lub nazwy własnej i/lub nazwy producenta artykułu oferowanego przez Wykonawcę. - zmiany częstotliwości dostaw oraz zmiany godzin dostaw.
IV 4 4 data 2020-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)