GuidZP400 |
40140103-a762-4ab5-9160-df532c34673e
|
Biuletyn |
764667-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Licealnych
|
Regon |
22927000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leżajsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 420 019
|
Zamawiajacy fax |
172 427 628
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zslchrobry.lezajsk.pl
|
Adres strony url |
http://www.zslchrobry.lezajsk.pl/bip
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.zslchrobry.lezajsk.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zslchrobry.lezajsk.pl/ (BIP)
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zslchrobry.lezajsk.pl/ (BIP)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Licealnych im. B. Chrobrego w Leżajsku, ul. M. C. Skłodowskiej 6, 37-300 Leżajsk, sekretariat główny pok.nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Licealnych w Leżajsku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów do siedziby Zespołu Szkół Licealnych im. B. Chrobrego w Leżajsku. Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 – formularz cenowy Rozdział II SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: - ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku, poz.594 z późn. zmianami) wraz z aktami wykonawczymi, rozporządzeniami Unii Europejskiej, w szczególności rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dziennik Urzędowy UE, wydanie specjalne w języku polskim, rozdział 13, tom 34, str.319), - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności ( Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 22.11.2011r. Nr 304, str.18) - Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi - w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych ( Dz. U. z 2015 r. ,poz 29). - Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015r., poz.1256). Zamawiający podkreśla, iż ewentualne nazwy własne, podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych dla danego produktu. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia wskazanego w art. 67 ust. 1 pkt 6,7 Pzp, w przypadku gdy zostaną spełnione następujące przesłanki: • zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, które były już wykonywane jako zamówienie podstawowe, • jego udzielenie następuje w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, • przedmiot zamówienia podstawowego i nowego jest zgodny, • zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy oraz • informacja o przewidywanym zamówieniu została zawarta w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca). 2. Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Pzp – w/w oświadczenie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, c) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu), d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie: Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: a) zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, b) zmianę zakresu przedmiotu Umowy, c) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub, d) zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; 4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym. Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian, jeżeli zachodzi jedna z następujących okoliczności: 1. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3. wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 4. zamawiający prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ma możliwość skorzystania zarówno z prawa opcji jak i z zamówień uzupełniających. a) ewentualne zwiększenie dostaw ponad określone minimum może stanowić właśnie opcję, której wykorzystanie uzależnione jest od decyzji zamawiającego. Korzystając z prawa opcji zamawiający ma możliwość zwiększenia zakresu zamówienia - nie ma prawa stosowania prawa opcji do zmniejszenia zakresu zamówienia. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania w przypadku, gdy zamawiający nie skorzysta z opcji przewidzianej w umowie. b) przepisy z art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b) i c) oraz 19 ust. 3 pkt 3 lit. b) i c) ustawy PZP zawierają szczególną konstrukcję prawną, w której aneksem (zmianą umowy) wprowadza się do niej zamówienie uzupełniające. Zamówienie uzupełniające udzielane poprzez aneks do umowy oznacza, że nie może on przyjąć dowolnej postaci i regulować dowolnych (wybranych) zapisów umowy podstawowej, a jedynie takie, które wynikają z treści cytowanego przepisu, a zatem wprowadzają zamówienie uzupełniające. Zmiana umowy każdorazowo będzie przy tym „rozszerzała” świadczenie pierwotne: dla dostaw – przyjmie postać rozszerzenia dostawy. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych (art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w aktualnym brzmieniu) oraz dodatkowych dostawach (art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp w obecnym brzmieniu). Udzielenia powyżej wskazanych zamówień nie warunkuje już tryb zamówienia podstawowego. Zamawiający może udzielić zamówienia wskazanego w art. 67 ust. 1 pkt 6,7 Pzp, w przypadku gdy zostaną spełnione następujące przesłanki: • zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, które były już wykonywane jako zamówienie podstawowe, • jego udzielenie następuje w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, • przedmiot zamówienia podstawowego i nowego jest zgodny, • zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy oraz • informacja o przewidywanym zamówieniu została zawarta w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego 5. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|