Sukcesywna dostawa trumien w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r z podziałem na zadania.

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Katowickie Cmentarze Komunalne
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby pogrzebowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764656-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392960004, 392961004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM) TRUMIEN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH NA POTRZEBY KATOWICKICH CMENTARZY KOMUNALNYCH - Sukcesywna dostawa trumien w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r z podziałem na zadania- zgodnie z SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7bd583f-b032-4cfe-98d9-fac7d6ca10d0
Biuletyn 764656-N-2020
Zamawiajacy nazwa Katowickie Cmentarze Komunalne
Regon 00354301400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Murckowska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-266
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322551551
Zamawiajacy fax 322517055
Zamawiajacy email kck@kck.katowice.pl
Adres strony url http://www.kck.katowice.pl , http://bip.katowice.eu/jednostki/kzup
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.kck.katowice.pl , http://bip.katowice.eu/jednostki/kzup
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.kck.katowice.pl , http://bip.katowice.eu/jednostki/kzup
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę składa się w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Cmentarze Komunalne, 40-266 Katowice ul. Murckowska 9
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa trumien w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r z podziałem na zadania.
Numer referencyjny 1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM) TRUMIEN DO POCHÓWKU ZMARŁYCH NA POTRZEBY KATOWICKICH CMENTARZY KOMUNALNYCH - Sukcesywna dostawa trumien w okresie od 01.01.2021r do 31.12.2021r z podziałem na zadania- zgodnie z SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39296000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ - zał nr 4
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający określa wadium na kwotę 2.500 PLN ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych.) W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego zadania wynosi odpowiednio : a) Zadanie nr 1 – 1.500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) b) Zadanie nr 2 – 1.000 PLN ( słownie: jeden tysiąc złotych) .
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ogłoszonych po dniu zawarcia umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiany osób wskazanych do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby wskazane do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji będą posiadały przygotowanie co najmniej równe osobom dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały wymogi określone w SIWZ, 3) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy. 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełnienia warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 3. Zamawiający dopuszcza rezygnację Wykonawcy z Podwykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż samodzielnie spełnia warunku udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa trumien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Trumny z drewna twardego sarkofagi – szacunkowa ilość 28 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzorów, - Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów minimum 3, - Trumny z drewna miękkiego zwykłe - szacunkowa ilość 32 szt. ilość wzorów minimum 3, - Trumny z drewna miękkiego sarkofagi - szacunkowa ilość 20 szt. minimalna ilość wzorów – minimum 3 , - Trumny z drewna twardego - szacunkowa ilość 20 szt. minimalna ilość wzorów- minimum 3, - Trumny do kremacji - szacunkowa ilość 155 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny na opieki – szacunkowa ilość 92 szt - Trumny dziecięce - szacunkowa ilość 7 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny dziecięce wzór 2 – szacunkowa ilość 5 szt.ilość wzorów nieograniczona - Trumny dziecięce wzór 3 – szacunkowa ilość 5szt. ilość wzorów nieograniczona
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa trumien
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39296100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Trumny drewna twardego sarkofagi - szacunkowa ilość 12 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory, - Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 9 szt. minimalna ilość wzorów – 3 wzory, - Trumny z drewna twardego - szacunkowa ilość 10 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory, - Trumny z drewna miękkiego - szacunkowa ilość 22 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory, - Trumny do ekshumacji wzór 1 - szacunkowa ilość 4 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny do ekshumacji wzór 2 - szacunkowa ilość 4 szt. ilość wzorów nieograniczona
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)