Dostawa materiałów ekspoatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Prokuratura Krajowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762583-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących tj.: drukarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający zastrzega, że może posiadać nowo zakupione urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta. W takiej sytuacji, część materiałów wyszczególnionych w SIWZ przeznaczona będzie także do nowo zakupionych urządzeń. Zastosowanie materiałów równoważnych (o których mowa poniżej) nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, a w szczególności powodować utraty gwarancji urządzeń. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nie noszące uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie będące regenerowanymi, prefabrykowanymi lub pochodzącymi z recyklingu). Materiały dedykowane do jednego typu urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta.
Przedmiot umowy obejmuje również odbiór od Zamawiającego pustych opakowań po zużytych w toku eksploatacji materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę (kasety po tonerach lub tuszach; moduły zużytych bębnów światłoczułych). W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne".
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na dostawę materiałów eksploatacyjnych, tj. materiałów innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego zaoferowanego produktu dokumentów, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Kalkulacji ceny ofertowej stanowiącej Załącznik nr 3a do SIWZ i w Rozdziale V pkt 21 SIWZ.
Materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO-9001:2008 oraz ISO- 14001:2004 (lub równoważnymi).
Opis Przedmiotu Zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, oraz Załącznika nr 3a do SIWZ Kalkulacja ceny oferty stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy .
Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2549c8b4-3345-4d4a-9d73-5ed7305fa080
Biuletyn 762583-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Krajowa
Regon 36391899800000
Zamawiajacy adres ulica Postępu
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-676
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 12 51 390,
Zamawiajacy fax 22 12 51 313
Zamawiajacy email Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl,
Adres strony url www.pk.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny w tym jednostki regionalne i lokalne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z zapisami SIWZ, Rozdział X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Krajowa ul. Postępu 3, 02-676
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów ekspoatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących
Numer referencyjny PK XF 261.33.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących tj.: drukarek, faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający zastrzega, że może posiadać nowo zakupione urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta. W takiej sytuacji, część materiałów wyszczególnionych w SIWZ przeznaczona będzie także do nowo zakupionych urządzeń. Zastosowanie materiałów równoważnych (o których mowa poniżej) nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, a w szczególności powodować utraty gwarancji urządzeń. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nie noszące uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie będące regenerowanymi, prefabrykowanymi lub pochodzącymi z recyklingu). Materiały dedykowane do jednego typu urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta. Przedmiot umowy obejmuje również odbiór od Zamawiającego pustych opakowań po zużytych w toku eksploatacji materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę (kasety po tonerach lub tuszach; moduły zużytych bębnów światłoczułych). W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne". Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na dostawę materiałów eksploatacyjnych, tj. materiałów innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego zaoferowanego produktu dokumentów, o których mowa w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Kalkulacji ceny ofertowej stanowiącej Załącznik nr 3a do SIWZ i w Rozdziale V pkt 21 SIWZ. Materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO-9001:2008 oraz ISO- 14001:2004 (lub równoważnymi). Opis Przedmiotu Zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, oraz Załącznika nr 3a do SIWZ Kalkulacja ceny oferty stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy . Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 umowy dotyczące dostaw tuszy i/lub tonerów do biurowych urządzeń drukujących o wartości brutto minimum 150 000,00 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego innego producenta niż wskazanego w Załączniku nr 3 do SIWZ , Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty „raporty z testów" potwierdzające, że podana wydajność jest potwierdzona przeprowadzonymi testami. Testy powinny być przeprowadzone zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 lub równoważna dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważna dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 lub równoważna dla tuszy do drukarek atramentowych, „Raporty z testów” muszą być wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm. Zamawiający będzie porównywał wydajności materiałów eksploatacyjnych porównując produkt równoważny do produktu produkowanego przez producenta urządzenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych wymienionych w SIWZ, przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć aktualne na dzień składania oferty oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9, i przedstawia zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 9, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający może w dowolnej chwili w trakcie postępowania zwrócić się do każdego Wykonawcy o przedłożenie wszystkich lub niektórych wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli jest to niezbędne dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium Zgodnie z Rozdziałem VII SIWZ
IV 4 14 Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Wzór umowy § 10.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 15 Wzoru umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ: 1) w zakresie przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanego materiału eksploatacyjnego w przypadku zaprzestania jego produkcji przez producenta. Zaoferowany produkt zastępczy musi posiadać parametry jakościowe takie same lub lepsze w stosunku do zastąpionego; 2) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. Z żądaniem zmiany wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 3) Termin dostawy jednostkowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 1) Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Liczba dni rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)