Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764556-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części: 1.1. Część nr 2A, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego. 1.2. Część nr 2B, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5580e3a9-672e-4500-bbe3-7503d3b4e16f
Biuletyn 764556-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/uni_opole
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia poprzez stronę internetową http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1535 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/405261
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja poprzez stronę internetową http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1535 na platformie zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/405261
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/transakcja/405261
Nazwa nadana zamowieniu Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/07/2020/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup różnych produktów medycznych i sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego”, w podziale na części: 1.1. Część nr 2A, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego. 1.2. Część nr 2B, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia: Opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z załącznikami nr 1B-A lub 1B-B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem cen jednostkowych netto, stawki podatku i wartości brutto odpowiednio w kolumnie Oferta Wykonawcy – opis oferowanego przedmiotu zamówienia oraz kolumnie cena jednostkowa złotych netto, w kolumnie stawka VAT i w kolumnie wartość złotych brutto . 2. Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia: − Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę; potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz z załącznikami.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza świadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3 niniejszego ogłoszenia): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane zmiany określono w §6 projektu umowy, tj. w załączniku nr 3 do SIWZ, o treści: 1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a. zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b. zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c. zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2A, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Część nr 2A, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego. Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1B-A do SIWZ Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2B, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Część nr 2B, pn.: Zakup jednorazowych materiałów medycznych na potrzeby Anatomicum na Kierunku Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego. Opis przedmiotu zamówienia: stanowi załącznik nr 1B-B do SIWZ Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)