Dostawa laptopów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Powiat Słupecki
Miejscowość Słupca
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764604-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. laptopów z oprogramowaniem
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy.
Miejsce dostawy — Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20.
Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki nr 3 oraz nr 4 do niniejszej SIWZ.
Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach.
Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wymaganym przez Zamawiającego.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad,
nie dopuszcza się zaoferowania komputera refurbished, wyklucza się zaoferowanie produktów używanych lub składanych z używanych części.
Zamawiający wymaga — w odniesieniu do produktów oferowanych aby:
- posiadały deklarację zgodności CE.

Zamawiający wymaga by sprzęt objęty był 3 letnią gwarancją. Zamawiający wymaga
by sprzęt był objęty 3 letnim okresem rękojmi.
W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d6a1d15-c691-40c5-ab76-3c86e70de79b
Biuletyn 764604-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Słupecki
Regon 31106099000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Słupca
Zamawiajacy kod pocztowy 62-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 2758600, 2758624
Zamawiajacy fax 632 758 669
Zamawiajacy email powiat@powiat-slupca.pl
Adres strony url www.powiat-slupca.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiat-slupca.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-slupca.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty o których mowa w rozdziale 6 SIWZ należy złożyć w formie pisemnej lub w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym na Elektroniczną Skrzynkę Podawczę – ePUAP /3chx16dq0d/SkrytkaESP.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy
Numer referencyjny BZP.272.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 szt. laptopów z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słupcy. Miejsce dostawy — Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określają załączniki nr 3 oraz nr 4 do niniejszej SIWZ. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów sprzętu, służą one do określenia pożądanego standardu realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować równoważny przedmiot zamówienia odpowiadający co najmniej parametrom wymaganym przez Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie dopuszcza się zaoferowania komputera refurbished, wyklucza się zaoferowanie produktów używanych lub składanych z używanych części. Zamawiający wymaga — w odniesieniu do produktów oferowanych aby: - posiadały deklarację zgodności CE. Zamawiający wymaga by sprzęt objęty był 3 letnią gwarancją. Zamawiający wymaga by sprzęt był objęty 3 letnim okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-29T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 1, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, termin realizacji zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wyrażenia zgody przez wykonawcę na pobranie z dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. w tym specyfikację techniczną - opis parametrów technicznych oferowanego urządzenia (wg zał. 3) wraz z wymaganymi załącznikami (oświadczeniami) - dokumenty te stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu. b) oświadczenie wymienione w pkt 6.1 niniejszej SIWZ. c) oryginał pełnomocnictwa dla lidera (jeżeli Wykonawcy występują wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę w terminie wskazanym w umowie sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert. 11.1 Oferty należy składać do dnia 17.12.2020 r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego Starostwie Powiatowym w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, Biuro Obsługi Klienta. Oferta złożona po terminie będzie zwrócona wykonawcy bez rozpatrzenia. 11.2 Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 11.3 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2020r. o godz. 10:30 w Starostwie Powiatowym w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, Sala Herbowa. 11.4 Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust, 4 ustawy. 11.5 Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie bip.powiat-slupca.pl informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)