Dostawa materiałów biurowych

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Miejscowość Chęciny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764562-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy (Załącznik nr 2 SIWZ). Zamówienie poniżej 214 000 euro

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa6271a4-7e4d-45ac-9ca9-a2f3f7c6585f
Biuletyn 764562-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Regon 29621300000000
Zamawiajacy adres ulica Czerwona Góra
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Chęciny
Zamawiajacy kod pocztowy 26-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 465 240
Zamawiajacy fax 413465567
Zamawiajacy email dzamp@poczta.onet.pl
Adres strony url https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze - Sekretariat Dyrektora, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny ZP-0991A-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów biurowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy (Załącznik nr 2 SIWZ). Zamówienie poniżej 214 000 euro
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 4 złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium L.p. Numer zadania Wysokość wadium 1. ZADANIE NR 1 1400,00 zł 2. ZADANIE NR 2 100,00 zł 3. ZADANIE NR 3 150,00 zł 4. ZADANIE NR 4 300,00 zł 5. ZADANIE NR 6 300,00 zł 6. ZADANIE NR 7 400,00 zł 7. ZADANIE NR 8 400,00 zł 8. ZADANIE NR 9 80,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych, w przypadku niewystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 4. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 4.1. numeru katalogowego produktu; 4.2. nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4.3. przedmiotowym/produkt zamienny; 4.4. sposobu konfekcjonowania; 4.5. liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania); 4.6. w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 4.7. zmiany wymienione w podpunkcie 4.1, 4.2, 4.3 i 4.6 nie wymagają aneksowania umowy, wymagają uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 5.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin otwarcia ofert:2020-12-17 godz.11:30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)