4WOG-1200.2712.133.2020 Dostawa warzyw i owoców w podziale na 2 części

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764419-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mleczarskich
w podziale na 2 części:
Część nr 1: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Gliwice,
ul. Andersa 47
Część nr 2: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała,
ul. Bardowskiego 3

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- załącznik nr 4: wzór umowy,
- załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1,
- załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2,
stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części: 2 części.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

8. Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, w związku
z możliwością zwiększenia liczby wydawanych posiłków w trakcie obowiązywania umowy lub dokonania zmian w zakresie częstotliwości posiłków. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Ilości asortymentu podstawowego (gwarantowanego) określone są
w formularzach cenowych (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ) – odpowiednio dla danej części zamówienia.
Maksymalna ilość asortymentu (wraz z prawem opcji) wynosi dla:

Części 1
1. Ananas - kg 60
2. Arbuz - kg 30
3. Banany - kg 150
4. Brokuły - kg 150
5. Brzoskwinie - kg 90
6. Buraki ćwikłowe - kg 2250
7. Cebula - kg 3600
8. Cebula czerwona - kg 30
9. Cytryny - kg 300
10. Czarna rzepa - kg 60
11. Czosnek - kg 240
12. Fasola szparagowa - kg 150
13. Gruszki - kg 150
14. Jabłka - kg 4500
15. Kalafior - kg 600
16 Kapusta biała - kg 3000
17. Kapusta brukselska - kg 30
18. Kapusta czerwona - kg 1500
19. Kapusta pekińska - kg 1200
20. Kiwi - kg 60
21. Koperek zielony - kg 60
22. Mandarynki - kg 180
23. Mango - kg 30
24. Marchew - kg 5250
25. Natka pietruszki - kg 45
26. Ogórki - kg 1200
27. Papryka słodka - kg 150
28. Pieczarki - kg 300
29. Pietruszka korzeniowa - kg 1800
30. Pomarańcze - kg 180
31. Pomidory - kg 1200
32. Pomidory cherry - kg 60
33. Por - kg 1800
34. Rabarbar - kg 30
35. Rzodkiewka - kg 120
36. Sałata - kg 300
37. Sałata lodowa - kg 60
38. Seler korzeniowy - kg 1800
39. Szczypiorek - kg 120
40. Śliwki - kg 90
41. Truskawka świeża - kg 60
42. Winogrona - kg 150
43. Wiśnie - kg 60
44. Ziemniaki jadalne - kg 1500

Części 2
1. Ananas - kg 30
2. Arbuz - kg 15
3. Banany - kg 105
4. Brokuły - kg 105
5. Brzoskwinie - kg 60
6. Buraki ćwikłowe - kg 1800
7. Cebula - kg 2250
8. Cebula czerwona - kg 30
9. Cytryny - kg 150
10. Czarna rzepa - kg 30
11. Czosnek - kg 150
12. Fasola szparagowa - kg 105
13. Gruszki - kg 105
14. Jabłka - kg 3000
15. Kalafior - kg 450
16 Kapusta biała - kg 2250
17. Kapusta brukselska - kg 15
18. Kapusta czerwona - kg 1050
19. Kapusta pekińska - kg 900
20. Kiwi - kg 45
21. Koperek zielony - kg 45
22. Mandarynki - kg 120
23. Mango - kg 15
24. Marchew - kg 4500
25. Natka pietruszki - kg 30
26. Ogórki - kg 900
27. Papryka słodka - kg 105
28. Pieczarki - kg 150
29. Pietruszka korzeniowa - kg 1350
30. Pomarańcze - kg 120
31. Pomidory - kg 1050
32. Pomidory cherry - kg 30
33. Por - kg 1350
34. Rabarbar - kg 15
35. Rzodkiewka - kg 90
36. Sałata - kg 150
37. Sałata lodowa - kg 30
38. Seler korzeniowy - kg 1350
39. Szczypiorek - kg 90
40. Śliwki - kg 60
41. Truskawka świeża - kg 30
42. Winogrona - kg 105
43. Wiśnie - kg 45
44. Ziemniaki jadalne - kg 1200

Ww. ilości dla danej części są ilościami szacunkowymi, które mogą się wahać (w górę i w dół) w zależności od potrzeb Zamawiającego na dany asortyment.
Zamawiający może z prawa opcji skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Terminy wykonania dostaw zamówienia objętego opcją są takie same jak terminy wykonania zamówienia podstawowego tj. dostawy dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 11.00. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2aedbe98-836d-4659-94a8-62e1bb844f49
Biuletyn 764419-N-2020
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 24076379800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261111371,
Zamawiajacy fax 261111232
Zamawiajacy email 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe, osobiscie lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy oddział gospodarczy , 44 121- Gliwice , ul. Gen Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7
Nazwa nadana zamowieniu 4WOG-1200.2712.133.2020 Dostawa warzyw i owoców w podziale na 2 części
Numer referencyjny 4WOG-1200.2712.133.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części: 2 części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje skorzystanie z PRAWA OPCJI, w związku z możliwością zwiększenia liczby wydawanych posiłków w trakcie obowiązywania umowy lub dokonania zmian w zakresie częstotliwości posiłków. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego (gwarantowanego). Ilości asortymentu podstawowego (gwarantowanego) określone są w formularzach cenowych (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ) – odpowiednio dla danej części zamówienia. Maksymalna ilość asortymentu (wraz z prawem opcji) wynosi dla: Części 1 1. Ananas - kg 60 2. Arbuz - kg 30 3. Banany - kg 150 4. Brokuły - kg 150 5. Brzoskwinie - kg 90 6. Buraki ćwikłowe - kg 2250 7. Cebula - kg 3600 8. Cebula czerwona - kg 30 9. Cytryny - kg 300 10. Czarna rzepa - kg 60 11. Czosnek - kg 240 12. Fasola szparagowa - kg 150 13. Gruszki - kg 150 14. Jabłka - kg 4500 15. Kalafior - kg 600 16 Kapusta biała - kg 3000 17. Kapusta brukselska - kg 30 18. Kapusta czerwona - kg 1500 19. Kapusta pekińska - kg 1200 20. Kiwi - kg 60 21. Koperek zielony - kg 60 22. Mandarynki - kg 180 23. Mango - kg 30 24. Marchew - kg 5250 25. Natka pietruszki - kg 45 26. Ogórki - kg 1200 27. Papryka słodka - kg 150 28. Pieczarki - kg 300 29. Pietruszka korzeniowa - kg 1800 30. Pomarańcze - kg 180 31. Pomidory - kg 1200 32. Pomidory cherry - kg 60 33. Por - kg 1800 34. Rabarbar - kg 30 35. Rzodkiewka - kg 120 36. Sałata - kg 300 37. Sałata lodowa - kg 60 38. Seler korzeniowy - kg 1800 39. Szczypiorek - kg 120 40. Śliwki - kg 90 41. Truskawka świeża - kg 60 42. Winogrona - kg 150 43. Wiśnie - kg 60 44. Ziemniaki jadalne - kg 1500 Części 2 1. Ananas - kg 30 2. Arbuz - kg 15 3. Banany - kg 105 4. Brokuły - kg 105 5. Brzoskwinie - kg 60 6. Buraki ćwikłowe - kg 1800 7. Cebula - kg 2250 8. Cebula czerwona - kg 30 9. Cytryny - kg 150 10. Czarna rzepa - kg 30 11. Czosnek - kg 150 12. Fasola szparagowa - kg 105 13. Gruszki - kg 105 14. Jabłka - kg 3000 15. Kalafior - kg 450 16 Kapusta biała - kg 2250 17. Kapusta brukselska - kg 15 18. Kapusta czerwona - kg 1050 19. Kapusta pekińska - kg 900 20. Kiwi - kg 45 21. Koperek zielony - kg 45 22. Mandarynki - kg 120 23. Mango - kg 15 24. Marchew - kg 4500 25. Natka pietruszki - kg 30 26. Ogórki - kg 900 27. Papryka słodka - kg 105 28. Pieczarki - kg 150 29. Pietruszka korzeniowa - kg 1350 30. Pomarańcze - kg 120 31. Pomidory - kg 1050 32. Pomidory cherry - kg 30 33. Por - kg 1350 34. Rabarbar - kg 15 35. Rzodkiewka - kg 90 36. Sałata - kg 150 37. Sałata lodowa - kg 30 38. Seler korzeniowy - kg 1350 39. Szczypiorek - kg 90 40. Śliwki - kg 60 41. Truskawka świeża - kg 30 42. Winogrona - kg 105 43. Wiśnie - kg 45 44. Ziemniaki jadalne - kg 1200 Ww. ilości dla danej części są ilościami szacunkowymi, które mogą się wahać (w górę i w dół) w zależności od potrzeb Zamawiającego na dany asortyment. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Terminy wykonania dostaw zamówienia objętego opcją są takie same jak terminy wykonania zamówienia podstawowego tj. dostawy dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 11.00. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte prawem opcji będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dot. sekcji II pkt 8) - Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 4. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 6, 7 do SIWZ (stosownie do danej części). Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji asortymentowej. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania wymaganych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi i akceptuje wzór umowy bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadcza, że przyjmuje warunki płatności zgodne ze wzorem umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, iż wszystkie dostawy artykułów żywnościowych będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca posiadania dokumenty określone w § 8 ust. 2 wzoru umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że wypełnione zostały obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres o ile są mu znane, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że ofertę i wszystkie oświadczenia składane są ze świadomością odpowiedzialności karnej z art. 297 § 1 K.K., złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. C. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: - nie dotyczy D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w rozdziale VI lit. A pkt 2 i rozdziale VI lit. B SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI lit. A mogą przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacjach wymienionych we wzorze umowy załącznik nr 4 do SIWZ, a w szczególności w § 16 wzoru umowy
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: • 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238 • Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 17A, b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.133.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 ( RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. • zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dot. pkt 4) - Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Dot. pky 4) - Wykonawca wykona zamówienie w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. (jednak nie wcześniej niż od 01.01.2021r.)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa warzyw i owoców mleczarskich w podziale na 2 części: Część nr 1: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 Część nr 2: Dostawa warzyw i owoców dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4: wzór umowy, - załącznik nr 5: opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6: formularz cenowy dla części 1, - załącznik nr 7: formularz cenowy dla części 2, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)