Dostawa pierwszego wyposażenia sal lekcyjnych - w ramach zadania p.n. „ Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Wilczyskach „

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Bobowa
Miejscowość Bobowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764494-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa i montaż wyposażenia szkoły tj. ławki , szafki i szafy , biurka, krzesła , tablice , regały zgodnie załacznikiem do siwz p.n. - opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef1f1571-6d88-4faa-b539-90f2eec43ab2
Biuletyn 764494-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Bobowa
Regon 49189205000000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Bobowa
Zamawiajacy kod pocztowy 38-350
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 183 514 300
Zamawiajacy fax 018 3514300 w. 21
Zamawiajacy email inwestycje@ug.bobowa.pl
Adres strony url www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bobowa.pl/BIP
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U.z 2017r.poz 1481 oraz z 2018r.poz.106,138,650,118 i 1629) osobiście lub za pośrednictwem posłańca,:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Bobowa , ul Rynek 21, 38-350 Bobowa, pok. Nr 4 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pierwszego wyposażenia sal lekcyjnych - w ramach zadania p.n. „ Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Wilczyskach „
Numer referencyjny RIiGK 271.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa i montaż wyposażenia szkoły tj. ławki , szafki i szafy , biurka, krzesła , tablice , regały zgodnie załacznikiem do siwz p.n. - opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w zakresie spełniania tego warunku . Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do specyfikacji. Ofertę oraz oświadczenie wykonawca składa w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy. 2) wprowadzenia zmian technicznych, o ile są one dla Zamawiającego korzystne i obiektywnie uzasadnione oraz w przypadku konieczności dostosowania przedmiotu zamówienia do aktualnych przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również ewentualną zmianę wynagrodzenia związaną ze zmianą określoną w zdaniu poprzednim. 3) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanej obiektywnymi czynnikami niezależnymi od Wykonawcy. 4) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT na przedmiot umowy, wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana będzie na podstawie ceny netto z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30

Criterion

Kryteria przedłuzenie terminu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)