Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (nabiał, makaron, ryby, mrożonki) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764411-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 158511009, 152200006, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (nabiał, makaron, ryby, mrożonki) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 77b82bb1-f3a7-45d9-bc30-9ef4fff8c293
Biuletyn 764411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Regon 85005274000000
Zamawiajacy adres ulica Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 315 460,
Zamawiajacy fax 014 6315460, 6212581
Zamawiajacy email ania@lukasz.med.pl,
Adres strony url www.lukasz.med.pl
Adres strony internetowej www.lukasz.med.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.lukasz.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lukasz.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukasz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie, ul. Lwowska 178A,33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (nabiał, makaron, ryby, mrożonki) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
Numer referencyjny 109/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (nabiał, makaron, ryby, mrożonki) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-03-06T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2022-03-05T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie- dotyczy pełnomocnictwa): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do specyfikacji. 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą dotyczyć: a. Zmiany adresu, osób reprezentujących Strony w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy b. W przypadku udokumentowanego braku spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw przedmiotu umowy o nazwie handlowej, nr katalogowego wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza przedmiotu umowy równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w załączniku Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu wyrobu medycznego równoważnego przez Zamawiającego. c. zmiany: numeru katalogowego towaru, nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań , w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu towaru przez Zamawiającego. d. Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie; e. Zmiany terminu wykonania w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej wartości zamówienia nie dłużej jednak niż o 3 miesiące; f. obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, g. Zmiany stawki podatku od towarów i usług, h. zmiany stawki VAT dla produktu w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i zastosowania uprzywilejowanej stawki VAT, i. obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1A, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, j. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres nr I Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nabiał
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres nr II Makaron
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis II Makaron
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakres nr III Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ryby
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakres nr IV Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-06T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mrożonki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)