Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-21 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764266-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zamówienie podzielono na pięć części - zadań:
Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych.
Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa oraz drobiu.
Zadanie 3. Dostawa świeżych warzyw i owoców.
Zadanie 4. Dostawa mrożonek ryb, warzyw, owoców.
Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych.
Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 daa4b0e4-c572-4f17-8e50-5408d0f7fcae
Biuletyn 764266-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 15891289000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, Kancelaria, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym
Numer referencyjny Spr. 138/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zamówienie podzielono na pięć części - zadań: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych. Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa oraz drobiu. Zadanie 3. Dostawa świeżych warzyw i owoców. Zadanie 4. Dostawa mrożonek ryb, warzyw, owoców. Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę na każdą część z osobna wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzoną referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA PIĘĆ CZĘŚCI - ZADAŃ: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych o wartości min. 190.000,00 zł. Zadanie 2. Dostawa mięsa i drobiu o wartości min. 80.000,00 zł. Zadanie 3. Dostawa świeżych warzyw i owoców o wartości min. 70.000,00 zł. Zadanie 4. Dostawa artykułów mrożonych o wartości min. 50.000,00 zł. Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych o wartości min. 40.000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: - Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ; - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA PIĘĆ CZĘŚCI - ZADAŃ: Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych o wartości min. 190.000,00 zł. Zadanie 2. Dostawa mięsa i drobiu o wartości min. 80.000,00 zł. Zadanie 3. Dostawa świeżych warzyw i owoców o wartości min. 70.000,00 zł. Zadanie 4. Dostawa artykułów mrożonych o wartości min. 50.000,00 zł. Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych o wartości min. 40.000,00 zł. Powyższy wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 2.000 zł (dwa tysiące złotych). II część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł (jeden tysiąc złotych). III część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) . IV część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych). V część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian: a) ustawowej stawki podatku VAT; b) zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku do niniejszej umowy. c) o którym mowa w § 3 ust. 2.
IV 4 4 data 2020-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa art. spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zadanie 1. Dostawa art. spożywczych. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa oraz drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zadanie 2. Dostawa mięsa, wyrobów z mięsa oraz drobiu. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zadanie 3. Dostawa świeżych warzyw i owoców. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek, ryb, warzyw, owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zadanie 4. Dostawa mrożonek ryb, warzyw, owoców. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szacowany termin realizacji od podpisania umowy do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów spożywczych, owoców, warzyw, ryb świeżych i mrożonych, mięsa i drobiu, wyrobów garmażeryjnych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Zalesiu Górnym”. Zadanie 5. Dostawa produktów garmażeryjnych. Przewidywana liczba osób objętych obiadami - 600 osób.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)