Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościeowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi wo kresie od 4.01.2021r. do 31.12.2021r.

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 7
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764189-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 156000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych, mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby.
Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:

-Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);

- Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178).


Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera:

Zał. 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe(będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego

Zał. nr 1A-1D Projektowane Postanowienia umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5f0c371-de2f-49b6-b87d-1549dd18a5b7
Biuletyn 764189-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 7
Regon 72709600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-253
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-32 265 35 03
Zamawiajacy fax 0-32 265 35 03
Zamawiajacy email czeladz7@wp.pl
Adres strony url www.sp7.czeladz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp7.czeladz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dostep do dokumentow ograniczony https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://sp7-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej lub osobistej
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościeowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi wo kresie od 4.01.2021r. do 31.12.2021r.
Numer referencyjny ZP/1/D/SP7/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych, mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); - Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera: Zał. 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe(będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego Zał. nr 1A-1D Projektowane Postanowienia umowy
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp zamawiający nie korzysta z możliwości wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1pkt 3)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów / oświadczeń . Wystarczającym jest oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia, które Wykonawca złoży wraz z ofertą na załączniku nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury, zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub czasowego zawieszania wykonania umowy lub jej części z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, w tym w szczególności w związku z koniecznością zawieszenia działalności zamawiającego, nieobecności dzieci lub znacznej jej ilości. W razie nieosiągnięcia przez strony porozumienia w terminie 7 dni Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pozostałe produkty sopożywcze, nabiał, jaja, pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze: 1) nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach 2) zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia 3) wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów 4) masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego 5) produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia 6) makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości 7) jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania 8) Soki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu 9) termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy 10) pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 11) wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. 12) pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pozostałych produktów spożywczych, nabiału, jaj, pieczywa. Ilość opisana jest w załączniku 2A - formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy w części A. Dostawa produktów spożywczych pozostałych produktów spożywczych, nabiału, jaj, pieczywa odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne, wędliny: 1) W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. 2) Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. 3) Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia 4) termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięso i przetwory mięsne. Ilość opisana jest w załączniku nr 2b Formularza asortymentowo- ilościowo- cenowego w części B. Dostawa pozostałych produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie 5 razy w tygodniu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Świeże i przetworzone warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby owoce i wżywa: 1) Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; 2) Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości 3) Soczki owocowe -bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu 4) Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych i przetworzonych warzyw i owoców. Ilość opisana jest w załączniku 2c formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy w części C. Dostawa świeżych i przetworzonych warzyw i owoców odbywać się będzie 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-04T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby: 1) towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. 2) mrożonki sypkie i nie zbrylone 3) ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości 4) termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonek i ryb mrożonych. Ilość opisana jest w załączniku nr 2d formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy w części D. Dostaw mrożonek i ryb mrożonych odbywać się będzie 5 ray w tygodniu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)