Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w 2021r cz. I

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-17 00:00:00
Instytucja GMINA BYTOM - Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763762-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 155000003, 151311006, 152210003, 158960005, 158100009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 201 r. do 30 czerwca 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do 7 do siwz. Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na nw. części :
część nr 1: Dostawa artykułów spożywczych
część nr 2: Dostawa nabiału i jaj
część nr 3: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
część nr 4: Dostawa warzyw i owoców
część nr 5: Dostawa mrożonek
część nr 6: Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw
część nr 7: Dostawa pieczywa i ciast

Dodatkowe informacje

GuidZP400 175f821f-7d7f-44ec-8d15-913d19d2bdf7
Biuletyn 763762-N-2020
Zamawiajacy nazwa GMINA BYTOM - Dom Pomocy Społecznej "Kombatant"
Regon 00124589600000
Zamawiajacy adres ulica Stolarzowicka
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 286 37 16; 32 280 01 10,
Zamawiajacy fax 32 286 37 15
Zamawiajacy email zamowienia@dpskombatant.bytom.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.bytom.pl//
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w 2021r cz. I
Numer referencyjny DA.261.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, rozładunek) artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 201 r. do 30 czerwca 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do 7 do siwz. Postępowanie i tym samym przedmiot zamówienia podzielone jest na nw. części : część nr 1: Dostawa artykułów spożywczych część nr 2: Dostawa nabiału i jaj część nr 3: Dostawa mięsa i produktów mięsnych część nr 4: Dostawa warzyw i owoców część nr 5: Dostawa mrożonek część nr 6: Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw część nr 7: Dostawa pieczywa i ciast
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentu aktualnego na dzień złożenia, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku, gdy do postępowania przystępują wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. dokument, zobowiązany będzie przedłożyć każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej) 2. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do przedłożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 1 w przypadku, gdy wykonawca wskaże zamawiającemu na podstawie art. 26 ust.6 ustawy Pzp oraz §10 rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 16 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z późniejszymi zmianami adres, pod którym zamawiający może uzyskać dokument z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych lub sprawę, w której zamawiający przechowuje zgodnie z ar. 97 ust. 1 ustawy pzp dokument i poinformuje, że jest on aktualny. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczy, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonym powyżej. 5. Zamawiający przewiduje możliwość stosowania art. 26 ust. 2f ustawy pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty z formularzem cenowym 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 3) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza 5) Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 3 ustawy PZP – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: W przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę; 4) nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów niegorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku : a) zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, 5) miejsca dostawy 6) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu jej zawarcia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4. 4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy;
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału i jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału i jaj do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb, przetworów rybnych i konserw do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i ciast
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i ciast do Domu Pomocy Społecznej Kombatant w okresie od zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. w ilości i zakresie określonym w SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)