„Dostawa - produkty zwierzęce , mięso i wędliny, produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”

Publication date 2020-12-09
End date 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
Miejscowość Zduny
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 763495-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso i wędliny, produkty mięsne dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9.
3. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów.
5. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy).
6. Realizacja będzie następować partiami, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie, w których określone będą przedmioty dostawy oraz ilość i terminy dostaw. Częstotliwość dostaw określona jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Dostawa wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego.
7. Środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HCCP)
8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone produkty posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowania oznaczone wg stosownych przepisów oraz z widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd5cb582-2736-41cf-9f83-3226beb5f1ef
Biuletyn 763495-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
Regon 13306910000000
Zamawiajacy adres ulica Baszków
Zamawiajacy adres numer domu 112
Zamawiajacy miejscowosc Zduny
Zamawiajacy kod pocztowy 63-760
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 211 206,
Zamawiajacy fax 627 211 206
Zamawiajacy email poczta@dpsbaszkow.eu,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsbaszkow.eu
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, Ofertę należy złożyć pisemnie pocztą, osobiście lub przez poslańca, w zamkniętym opakowaniu/kopercie, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią do dnia 18-12-2020 do godz. 11.00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie, Baszków 112, 63-760 Zduny, Przetarg nieograniczony na dostawę produkty zwierzęce, mięso i wędliny z dopiskiem nie otwierać przed 18-12-2020 godz. 12.00
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa - produkty zwierzęce , mięso i wędliny, produkty mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”
Numer referencyjny DPS/PN/10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso i wędliny, produkty mięsne dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9. 3. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów. 5. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy). 6. Realizacja będzie następować partiami, na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub pisemnie, w których określone będą przedmioty dostawy oraz ilość i terminy dostaw. Częstotliwość dostaw określona jest w specyfikacji asortymentowo-ilościowej. Dostawa wraz z rozładunkiem do magazynu zamawiającego. 7. Środek transportu musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne do przewozu produktów spożywczych (HCCP) 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone produkty posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowania oznaczone wg stosownych przepisów oraz z widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia .
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1.Wypełnienie formularza oferty- Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Akceptacja warunków umowy - Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do SIWZ. 3.Spełnienie warunków specyfikacji asortymentowo - ilościowej. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo-ilościowej zał. nr 3 do SIWZ. 4.Stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub GHP. Dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad GHP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi zał. nr 5 dołączony do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)