GuidZP400 |
e9e00b5e-9027-42fb-bbec-9abc1d192efa
|
Biuletyn |
766405-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
|
Regon |
00000130100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Cybulskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 375 95 62,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
joanna.lata@uwr.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska.
|
Numer referencyjny |
DWNZKŚ.2710.13.2020.MP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Szczegółowy opis urządzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 12 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tyn zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
2) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
3) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
2) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału;
2) Kalkulacja cenowa – Załącznik nr 1a – w formie oryginału;
3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1 i 2 – w formie oryginału;
4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału;
5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 laptpp nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Laptop
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 laptop nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
laptop 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 laptpp nr 7,8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
zakup 2 laplopów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 laptop nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup laptopa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 laptop nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup laptopa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 laptop nr 1,2,5,6,9,11,12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 7 laptopów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup komputera stacjonarnego nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 komputer stacjonarny nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputera stacjonarnego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 komputer stacjonarny nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputera stacjonarnego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 komputery stacjinarne nr 5,7,8,9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputerów stacjonarnych - 4 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 komputer stacjinarny nr 4,6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup komputerów stacjonarnych-2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 monitory i urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup 16 monitorów ekranowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych-drukarek
|
| |