Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska.

Publication date 2020-12-14
End date 2020-12-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766405-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Szczegółowy opis urządzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 12 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e9e00b5e-9027-42fb-bbec-9abc1d192efa
Biuletyn 766405-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska
Regon 00000130100000
Zamawiajacy adres ulica Cybulskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-205
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 95 62,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email joanna.lata@uwr.edu.pl,
Adres strony url www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.uni.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska.
Numer referencyjny DWNZKŚ.2710.13.2020.MP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 12
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska. Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. Szczegółowy opis urządzenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 12 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia (zadań). Oferta musi być kompletna w zakresie danego zadania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tyn zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, – jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców, odpowiednio w zakresie, w którym każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja cenowa – Załącznik nr 1a – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1 i 2 – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału (Załącznik nr 6 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 laptpp nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Laptop
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 laptop nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis laptop 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 laptpp nr 7,8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis zakup 2 laplopów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 laptop nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup laptopa
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 laptop nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup laptopa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 laptop nr 1,2,5,6,9,11,12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup 7 laptopów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup komputera stacjonarnego nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 komputer stacjonarny nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup komputera stacjonarnego
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9 komputer stacjonarny nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup komputera stacjonarnego.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10 komputery stacjinarne nr 5,7,8,9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup komputerów stacjonarnych - 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11 komputer stacjinarny nr 4,6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup komputerów stacjonarnych-2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12 monitory i urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Zakup 16 monitorów ekranowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych-drukarek
  

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu gwarancyjnego (G)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy (T)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)