| GuidZP400 |
dba52525-6eb1-405a-b38b-42724449a789
|
| Biuletyn |
766556-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Fundacja im. Brata Alberta
|
| Regon |
35055488800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Radwanowice
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rudawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-640
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
122 585 910
|
| Zamawiajacy fax |
122 585 910
|
| Zamawiajacy email |
fundacja@albert.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.albert.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
fundacja
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.albert.krakow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych Radwanowice 1 32 – 064 Rudawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku, przy czym dostawa warzyw i owoców realizowana będzie w okresie od stycznia do kwietnia 2021 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione dla każdej części w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 (lit. od A do G) do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na kilka części, zobowiązany jest załączyć przedmiotowe oświadczenie do każdej z ofert. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om zobowiązany jest wskazać ten zamiar w punkcie 4 przedmiotowego oświadczenia.
2. Formularz ofertowy dla danego zadania – załącznik nr 3 (lit. od A do G) do SIWZ;
3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ustawie z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1292 ze zm.).
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy. Wzór oświadczenia udostępniony zostanie Wykonawcom do pobrania od momentu zamieszczenia powyższej informacji.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja im. Brata Alberta Schronisko dla Niepełnosprawnych z siedzibą w: Radwanowice 1, 32 – 064 Rudawa, telefon/fax (12) 283 87 59 wewnętrzny 28, adres e’mail schronisko@albert.krakow.pl;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Fundacji im. Brata Alberta Schronisko
dla Niepełnosprawnych jest Pani Maria Wojsz, m.wojsz@albert.krakow.pl; tel. 12/2838759 wew. 34;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzy i owoców dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa artykułów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione dla każdej części w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa jaj
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku w ilości wyszczególnionej w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa mięsa i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa produktów nabiałowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów nabiałowych dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa pieczywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 12 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa owoców i warzyw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Schroniska dla Niepełnosprawnych w Radwanowicach realizowana w okresie 4 miesięcy 2021 roku. Rodzaje zamawianych asortymentów oraz ich ilości zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| | |