| GuidZP400 |
0c51b115-58c9-404c-87d9-d705dfd2d9c3
|
| Biuletyn |
763830-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kamieński
|
| Regon |
81168414300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wolińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7b
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
913 823 120,
|
| Zamawiajacy fax |
913 823 121
|
| Zamawiajacy email |
mniemczycka@powiatkamienski.pl,
|
| Adres strony url |
www.powiatkamienski.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.powiatkamienski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiatkamienski.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiajacego
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim na okres do dnia 31.12.2022r. z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz odbiór i utylizacja tablic wycofanych i zużytych przez okres trwania umowy”.
|
| Numer referencyjny |
Wip.272.20.2020.MN.PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim w ilościach i na warunkach określonych poniżej oraz odbiór celem zniszczenia zużytych tablic rejestracyjnych.
1. Zamawiane tablice rejestracyjne muszą być wykonywane zgodnie z wzorami, wymiarami i wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355, z późn. zm.) przez przedsiębiorcę wpisanego do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990, z późn. zm.)
2. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za zgodność dostarczonych tablic z obowiązującymi przepisami
3. Dostawca będzie dostarczał zamawiającemu tablice rejestracyjne na własny koszt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;, w zakresie posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa (art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 rok Prawo o ruchu drogowym - tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności wskazane w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 rok Prawo o ruchu drogowym.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków w postępowaniu, aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- pełnomocnictwo,
- formularz ofertowy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewidziane zmiany zostały wskazane w zał.2 do SIWZ (projekt umowy), w par.12
|
| IV 4 4 data |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|