GuidZP400 |
ef8ca318-9196-4deb-bb5d-f5818a09fdf2
|
Biuletyn |
766523-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
30177867200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 815 462
|
Zamawiajacy fax |
612 835 788
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzeni@szpital-srem.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwsremie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwsremie.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp z o. o. SEKRETARIAT I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/25/PN/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie zał. nr 2
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenia o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu oferowanych produktów, posiadających pozwolenie na dopuszczenie do obrotu z Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Rady Unii Europejskiej lub Komisji Europejskiej zgodnie z obowiązującym Prawem Farmaceutycznym , ustawa z dnia 6 września 2001r Prawo Farmaceutyczne ( tj. Dz.U. Z 2008r Nr 45 poz.271 ze zm.) - dotyczy asortymentu , w przypadku którego przedmiotowe świadectwo zgodnie z przepisami prawa jest wymagane, lub oświadczenia o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów – załącznik nr 4
W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przesłania kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu poświadczonych za zgodność z orginałem przez Wykonawcę.
b) oświadczenia, że oferowany wyroby medyczne posiadają Deklaracje zgodności i certyfikat Jednostki Notyfikowanej i są oznakowane znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( D.U.z 2017r nr 211 z późn. Zmianami)- załącznik nr 4
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2019r. poz 1843, z późn. zm) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany stawki VAT, zmiany cen urzędowych, zmiany stawek celnych, proporcjonalnie do tych zmian oraz zmiany kursu walut powyżej 5% w przypadku wyrobów importowanych.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Dostawcy bez zmian samego Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
4. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Dostawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości.
5. Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
6. Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie ilości danego produktu w obrębie pakietu w ramach jego wartości.
7. W przypadku braku dostawy z winy producenta (chwilowy brak produkcji) dopuszczalne jest dostarczanie produktu równoważnego innego producenta bez zmiany ceny.
8. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego w formie sporządzonego i podpisanego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiert 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 35
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |