| GuidZP400 |
4147bac5-f857-4f85-9746-004031692a2f
|
| Biuletyn |
766297-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
| Regon |
41105199900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
| Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
| Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
| Adres strony url |
https://szpital.koscian.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital.koscian.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do diagnostyki obrazowej
|
| Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.35.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: filmów ogólnorentgenowskich i odczynników RTG. Szczegółowy opis zamawianych artykułów znajduje się w załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zał. 2 „Formularzach cenowych”.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32354100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 3 mogą być: wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony; wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, dostawy o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy. Po udokumentowaniu przez wykonawcę, że dostawa zamiennika będzie groziła rażącą stratą zamawiający odstąpi od ponoszenia przez wykonawcę kar ;nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej);w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego ; będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|