| GuidZP400 |
635cef74-dfea-4ea4-9356-6052380e163d
|
| Biuletyn |
767329-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gdański Uniwersytet Medyczny
|
| Regon |
28862700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Skłodowskiej-Curie
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-210
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(058) 349 12 23
|
| Zamawiajacy fax |
(058) 349 12 24
|
| Zamawiajacy email |
zp@gumed.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.gumed.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gumed.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
|
| Numer referencyjny |
ZP/125/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, składającej się z branżowych projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, a także sprawowanie nadzorów autorskich.
Etap II – roboty niskoprądowe przy rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego wraz z montażem i uruchomieniem kamer, wykonaniem przejść chronionych oraz przystosowanie pomieszczeń w budynku SDS do celów Centrum Monitoringu wraz z wyposażeniem.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32323500-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
126
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie :
• jedną dostawę wraz z wdrożeniem systemu telewizji dozorowej, Centrum Nadzoru Monitoringu, wraz z kamerami i sieciowymi urządzeniami aktywnymi służącymi do transmisji danych o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto
oraz
• jedną dostawę wraz z wdrożeniem i utrzymaniem systemu telekomunikacyjnego, pracującego w technologii VoIP, posiadającego co najmniej 200 podłączonych abonentów, którego wdrożenie obejmowało co najmniej następujące funkcjonalności:
- telefonię VoIP z protokołem telekomunikacyjnym SIP,
- Session Border Controller zapewniający bezpieczeństwo brzegu sieci
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw, wskazanych w rozdz. IV. A. 2. 3) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 Prawa zamówień publicznych.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
i. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca, w szczególności: działania siły wyższej, tj. działania zewnętrznego, nagłego i nieprzewidywalnego, mającej bezpośredni i znaczny wpływ na terminowość wykonywania robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
ii. w przypadku zmiany przez władze państwowe stanu epidemii na inny stan i wpływających na jej należyte wykonanie,
iii. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, dalej zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy,
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|