Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767329-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, składającej się z branżowych projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, a także sprawowanie nadzorów autorskich.
Etap II – roboty niskoprądowe przy rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego wraz z montażem i uruchomieniem kamer, wykonaniem przejść chronionych oraz przystosowanie pomieszczeń w budynku SDS do celów Centrum Monitoringu wraz z wyposażeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 635cef74-dfea-4ea4-9356-6052380e163d
Biuletyn 767329-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w postaci papierowej pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80-211 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny ZP/125/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, składającej się z branżowych projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, a także sprawowanie nadzorów autorskich. Etap II – roboty niskoprądowe przy rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego wraz z montażem i uruchomieniem kamer, wykonaniem przejść chronionych oraz przystosowanie pomieszczeń w budynku SDS do celów Centrum Monitoringu wraz z wyposażeniem.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 126
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : • jedną dostawę wraz z wdrożeniem systemu telewizji dozorowej, Centrum Nadzoru Monitoringu, wraz z kamerami i sieciowymi urządzeniami aktywnymi służącymi do transmisji danych o wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto oraz • jedną dostawę wraz z wdrożeniem i utrzymaniem systemu telekomunikacyjnego, pracującego w technologii VoIP, posiadającego co najmniej 200 podłączonych abonentów, którego wdrożenie obejmowało co najmniej następujące funkcjonalności: - telefonię VoIP z protokołem telekomunikacyjnym SIP, - Session Border Controller zapewniający bezpieczeństwo brzegu sieci
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, wskazanych w rozdz. IV. A. 2. 3) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 Prawa zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: i. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność nie ponosi Wykonawca, w szczególności: działania siły wyższej, tj. działania zewnętrznego, nagłego i nieprzewidywalnego, mającej bezpośredni i znaczny wpływ na terminowość wykonywania robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, ii. w przypadku zmiany przez władze państwowe stanu epidemii na inny stan i wpływających na jej należyte wykonanie, iii. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374, dalej zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy, 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za całość zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)