„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Gmina Kurzętnik
Miejscowość Kurzętnik
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767323-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153300000, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły
w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”
Z podziałem na 2 części.
Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 3c, 3g, zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 2 części zamówienia:

Część III Jaja – Załącznik nr 3c
Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 3g

Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

15330000-0 Warzywa i owoce przetworzone
03142500-3 Jaja
03200000-3 Zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

2. Zamówienie obejmuje m.in.:
1. Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi.
2. Formularze asortymentowo-cenowe (3c, 3g) będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
4. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Dostawy będą odbywać się partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, Zgłoszenie zapotrzebowanie będzie następować telefonicznie przez upoważnionego pracownika najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw.
8. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach.
9. Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału oraz 30 dni w przypadku innych artykułów spożywczych.
10. Prosimy o podanie cen tj. wiążących (patrz. pkt. 13) na okres obejmowania umowy (1 rok) w przypadku jej zawarcia – otrzymana od Państwa oferta będzie integralną częścią umowy. Prosimy o podanie cen jednostkowych zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi – za 1 sztukę/kilogram każdego produktu.
11. W wyjątkowych udokumentowanych przypadka istnieje możliwość jednorazowej zmiany ceny wybranego asortymentu np. w przypadku drastycznych utrzymujących się przez okres minimum 2 miesięcy podwyżek skupu żywca, zmian cen z dostawcami, producentami. W sprawie podwyżek należy złożyć pismo wraz z dokumentami świadczącymi o podwyżkach. Zamawiający po analizie i przeliczeniu środków zadecyduje o możliwość zmiany cen.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia asortymentu nie będącego w wykazie zamówienia po cenach aktualnych na dzień dostawy.
13. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładzie żywienia zbiorowego.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).
15. UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
16. Nie dopuszcza się asortymentów produkowanych dla sieci supermarketów, drogerii, itp. (np. wyprodukowane dla biedronki, dla lidla, dla polo itd.)
17. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
19. Uwaga. Płatność na podstawie jednej faktury wystawionej na koniec każdego miesiąca na podstawie dokumentu w/z. Termin płatności 21 dni.

UWAGA!!! NA KAŻDĄ CZĘŚĆ NALEŻY ZŁOŻYĆ ODDZIELNĄ OFERTĘ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8982ffa8-12c8-410d-b59e-0bc72fde441b
Biuletyn 767323-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kurzętnik
Regon 53826000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 39
Zamawiajacy miejscowosc Kurzętnik
Zamawiajacy kod pocztowy 13-306
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 056 4740515, 056 4748282
Zamawiajacy fax 564 748 284
Zamawiajacy email zppf@kurzetnik.pl
Adres strony url https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23.11.2012r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, pokój nr 6 (Punkt Obsługi Interesanta)
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku”
Numer referencyjny IRG.271.77.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” Z podziałem na 2 części. Szczegółowy wykaz asortymentu został wypisany na formularzach asortymentowo-cenowych zał. 3c, 3g, zamówienia wraz z wykazem i ilościami dla poszczególnych szkół z podziałem na 2 części zamówienia: Część III Jaja – Załącznik nr 3c Część VII Owoce i warzywa – Załącznik nr 3g Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15330000-0 Warzywa i owoce przetworzone 03142500-3 Jaja 03200000-3 Zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 2. Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Podane ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. 2. Formularze asortymentowo-cenowe (3c, 3g) będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 4. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Dostawy będą odbywać się partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, Zgłoszenie zapotrzebowanie będzie następować telefonicznie przez upoważnionego pracownika najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. 8. Zamawiany towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości, będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach. 9. Dostawca udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów, przy czym termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 5 dni od dnia dostawy w przypadku nabiału oraz 30 dni w przypadku innych artykułów spożywczych. 10. Prosimy o podanie cen tj. wiążących (patrz. pkt. 13) na okres obejmowania umowy (1 rok) w przypadku jej zawarcia – otrzymana od Państwa oferta będzie integralną częścią umowy. Prosimy o podanie cen jednostkowych zgodnie z formularzami asortymentowo-cenowymi – za 1 sztukę/kilogram każdego produktu. 11. W wyjątkowych udokumentowanych przypadka istnieje możliwość jednorazowej zmiany ceny wybranego asortymentu np. w przypadku drastycznych utrzymujących się przez okres minimum 2 miesięcy podwyżek skupu żywca, zmian cen z dostawcami, producentami. W sprawie podwyżek należy złożyć pismo wraz z dokumentami świadczącymi o podwyżkach. Zamawiający po analizie i przeliczeniu środków zadecyduje o możliwość zmiany cen. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia asortymentu nie będącego w wykazie zamówienia po cenach aktualnych na dzień dostawy. 13. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładzie żywienia zbiorowego. 14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SIWZ z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.). 15. UWAGA: Jeżeli zaoferowane artykuły będą posiadały parametry gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane przez Wykonawcę artykuły odpowiadają wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. 16. Nie dopuszcza się asortymentów produkowanych dla sieci supermarketów, drogerii, itp. (np. wyprodukowane dla biedronki, dla lidla, dla polo itd.) 17. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Uwaga. Płatność na podstawie jednej faktury wystawionej na koniec każdego miesiąca na podstawie dokumentu w/z. Termin płatności 21 dni. UWAGA!!! NA KAŻDĄ CZĘŚĆ NALEŻY ZŁOŻYĆ ODDZIELNĄ OFERTĘ.
Cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na skład oferty w oryginale należy złożyć: a) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. b) Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ; c) formularze cenowe - załączniki od nr 3c, 3g do SIWZ. d) Oświadczenie dotyczące wdrażania bądź stosowania wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 2 do SIWZ) e) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) - (załącznik nr 1 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w pkt 13.2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b i c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. – gdyby były wymagane 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. – gdyby było wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik e-mail: urzad-gminy@kurzetnik.pl;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kurzętnik jest Pani/Pan  /imię Rafał Dąbrowski kontakt: adres e-mail: kontakt@iod-rg.pl telefon: 799050025/*;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” znak sprawy IRG.271.77.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3c. Jaja kurze klasa A rozmiar L. Jaj powinny być świeże, oznakowane zgodnie z systemem HACCAP
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tereszewie, Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach, Zespołu Szkół im. Władysława Jagiełły w Kurzętniku, Gminnego Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego w Kurzętniku” zgodnie z załącznikiem cenowym 3g. Wymagania: Dostarczony towar ma być świeży, jędrny bez oznak pleśni, bez plam, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)