Zakup urządzeń typu UPS do szaf rack w ilości 3 sztuk na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767287-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu UPS do szaf rack w ilości 3 sztuk na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie

2. Wspólny słownik zamówień (CPV)
30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe

3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji.
5. Dodatkowe informacje:
a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego, z tym, że niezbędna jest akceptacja tego terminu przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego.
6. Wymagania formalne i warunki gwarancji.
a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji przez okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego należyte wykonanie dostawy. Termin udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d47e1420-fd82-47f7-b4a3-06d28575cb28
Biuletyn 767287-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
Regon 27594900000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Małachowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 556 96 01
Zamawiajacy fax 228 277 886
Zamawiajacy email a.sokolska@zacheta.art.pl
Adres strony url www.zacheta.art.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zacheta.art.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zacheta.art.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zacheta - Narodowa Galeria Sztuki, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup urządzeń typu UPS do szaf rack w ilości 3 sztuk na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Numer referencyjny ZP/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń typu UPS do szaf rack w ilości 3 sztuk na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie 2. Wspólny słownik zamówień (CPV) 30 20 00 00-1 Urządzenia komputerowe 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. 5. Dodatkowe informacje: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego, z tym, że niezbędna jest akceptacja tego terminu przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego. 6. Wymagania formalne i warunki gwarancji. a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji przez okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego należyte wykonanie dostawy. Termin udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z załączonym oświadczeniem o spełnianiu wymaganych parametrów technicznych – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców, w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy i za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę podwykonawca będzie posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu zamówionego w ramach zamówienia podstawowego, • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem danych osobowych jest Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki b) z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować pod adresem: iodo@zacheta.art.pl c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/11/2020 pn.: „Zakup urządzeń typu UPS do szaf rack w ilości 3 sztuk na potrzeby Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie”. d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2. Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 3. nie przysługuje Wykonawcy: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)