| GuidZP400 |
3174bee9-991f-437e-9957-4ea9efabcc39
|
| Biuletyn |
767065-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
|
| Regon |
25081047800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Św. Józefa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
627 635 650
|
| Zamawiajacy fax |
627 635 651
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@czystemiasto.pl
|
| Adres strony url |
www.czystemiasto.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.czystemiasto.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czystemiasto.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych "Orli Staw", Orli Staw 2, 62-834 Ceków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina”
|
| Numer referencyjny |
UA.271.1.15.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina’’ do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych ,,Orli Staw’’, Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1)-2) niniejszego ogłoszenia dotyczących każdego z nich.
Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia dotyczącego każdego z nich.
Wykonawca może złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego wyłącznie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć deklaracje zgodności WE dla środków ochrony indywidualnej, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze regulacjami prawnymi.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Przez ofertę należy rozumieć złożony pod rygorem nieważności w formie pisemnej, opatrzony własnoręcznym podpisem, wypełniony „Formularz oferty” - zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik nr 1 do IDW - I części SIWZ.
2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.:
1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub
2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty.
Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) niniejszego ogłoszenia;
2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. III.7)2.2) niniejszego ogłoszenia (jeśli dotyczy) - w formie tam wskazanej.
W przypadku braku możliwości bezpłatnego uzyskania przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego prawo do reprezentacji Wykonawcy dla osoby/osób, które podpisały ofertę, Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą przedmiotowy dokument potwierdzający to prawo. W przeciwnym razie Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy.
4. Dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1)-2) i III.6) niniejszego ogłoszenia nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert.
5. Ofertę należy przygotować i złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy.
6. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, w tym oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy Pzp, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niniejszej umowy w następujących sytuacjach i w następujących zakresach:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z niniejszej umowy;
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
3) zmiana podwykonawcy lub określonego w ofercie Wykonawcy zakresu podwykonawstwa w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|