Zakup wraz z dostawą 6 sztuk pomp infuzyjnych

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767190-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą 6 sztuk pomp infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4029f6f9-1d42-4269-86ed-19fbce6508db
Biuletyn 767190-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 51133293300000
Zamawiajacy adres ulica Wincentego Pstrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28B
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-602
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 537 38 11,
Zamawiajacy fax 89 537 38 10
Zamawiajacy email zamowienia@wspr.olsztyn.pl,
Adres strony url bipwspr.warmia.mazury.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą 6 sztuk pomp infuzyjnych
Numer referencyjny SZP.221-14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą 6 sztuk pomp infuzyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane do maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. (Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do IDW). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda przedłożenia dodatkowych dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Instrukcja obsługi oferowanego urządzenia zawierająca dane techniczne (w języku polskim).
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VII pkt. 7.2. ppkt. 1) Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana Umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Uzasadnienie zmiany Umowy musi odnosić się również do przesłanek z ustawy Pzp. 3. Możliwość zmian Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp istnieje w razie: 1) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, 2) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, 3) zaistnienia siły wyższej, 4) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 5) zaistnienia omyłek pisarskich lub rachunkowych, 6) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 4. Nieprzewidywalne warunki fizyczne oznaczają jakiekolwiek działanie sił natury, które jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty lub takie, że od doświadczonego Wykonawcy nie można było w sposób rozsądny oczekiwać zastosowania przeciw niemu wystarczających środków ostrożności. 5. W okolicznościach określonych w ust. 3 powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia umowy dotyczące terminu wykonania zamówienia. 6. Zamawiający wskazuje, iż zakres dopuszczalnych zmian będzie odpowiadał zakresowi, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 3 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo - skutkowym z terminem wykonania umowy Wykonawcy. 7. W razie zmiany stawki podatku VAT mającej zastosowanie do Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki i odpowiednio do okresu, w którym zastosowanie ma zmieniona stawka. 8. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu Umowy nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany Umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany Umowy. Każda zmiana Umowy wymaga zgody drugiej Strony 9. Zakazuje się dokonywania zmian stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Przegląd
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)