Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2021 roku

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767084-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301000000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie
z bieżącym zapotrzebowaniem w roku 2021, dla jednostek wymienionych w Rozdziale I.
2. Ilość przedstawionego asortymentu w formularzu cenowym jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie każdej z jednostek określonych w Rozdziale I.
3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek towaru do siedziby każdej z jednostek określonych w Rozdziale I.
4. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego.
5. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie realizacji zamówienia.
6. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
7. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania
i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem w którym mają być używane.
10. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani części w skład innych materiałów (nieużywane).
11. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione
o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku), w stosunku
do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony.
12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje:
1) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
2) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia, stwierdzoną przez firmę z którą Zamawiający zawarł umowę na naprawę w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
3) Bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności.
4) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń,
5) Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę.
13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu
w SIWZ (Formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie
do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
14. Oferty, w których nie będą określone nazwy i modele dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zostaną odrzucone.
15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych, które przedstawi w ofercie.
W sytuacji, gdy Wykonawca zobowiąże się do dostaw materiałów oryginalnych, wymagane będzie dostarczanie tego typu materiałów przez cały okres realizacji umowy.
16. Dostawy do poszczególnych jednostek, będą każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru, po sprawdzeniu zgodności ze złożonym zamówieniem, przy czym wykluczona jest dostawa za pośrednictwem firm kurierskich
i wysyłkowych.
17. Wartości w kolumnie „opis pozycji” wskazane w załączniku nr 1a do SIWZ określają minimalne pojemności
lub wydajności danych materiałów eksploatacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51bec112-45a6-43e4-926f-0f7eee3acc75
Biuletyn 767084-N-2020
Zamawiajacy nazwa Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
Regon 34000902900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 56 696 80 91 do 93
Zamawiajacy fax +48 56 4506103, +48 56 6968098
Zamawiajacy email z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. działa jako pełnomocnik Zamawiających: 1. Urząd Miejski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz; 2. Szkoła Podstawowa Nr 1, ul. Konarskiego 14, 86-300 Grudziądz; 3. Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Żeromskiego 8, 86-300 Grudziądz; 4. Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudziądz; 5. Szkoła Podstawowa Nr 4, ul. Jaśminowa 2, 86-300 Grudziądz; 6. Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudziądz; 7. Szkoła Podstawowa Nr 8, ul. Mikołaja z Ryńska 6, 86-300 Grudziądz; 8. Szkoła Podstawowa Nr 9, ul. Forteczna 29, 86-300 Grudziądz; 9. Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudziądz; 10. Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudziądz; 11. Szkoła Podstawowa Nr 13 Specjalna, ul. Sikorskiego 42, 86-300 Grudziądz; 12. Szkoła Podstawowa Nr 15, ul. Bydgoska 24, 86-300 Grudziądz; 13. Szkoła Podstawowa Nr 16, ul. Kochanowskiego 19, 86-300 Grudziądz; 14. Szkoła Podstawowa Nr 17, ul. Al. 23 Stycznia 30, 86-300 Grudziądz; 15. Szkoła Podstawowa Nr 18, ul. Dąbrówki 7, 86-300 Grudziądz; 16. Szkoła Podstawowa Nr 20, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz; 17. Szkoła Podstawowa Nr 21, ul. Nauczycielska 19, 86-300 Grudziądz; 18. Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudziądz; 19. I Liceum Ogólnokształcące, ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudziądz; 20. II Liceum Ogólnokształcące, ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudziądz; 21. III Liceum Ogólnokształcące, ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz; 22. IV Liceum Ogólnokształcące, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudziądz; 23. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych, ul. Czarnieckiego 9, 86-300 Grudziądz; 24. Zespół Szkół Mechanicznych, ul. Hallera 31, 86-300 Grudziądz; 25. Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich, ul. Skłodowskiej-Curie 22/24, 86-300 Grudziądz; 26. Zespół Szkół Rolniczych, ul. Lipowa 33, 86-300 Grudziądz; 27. Zespół Szkół Technicznych, ul. Hoffmanna 1-7, 86-300 Grudziądz; 28. Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Legionów 2, 86-300 Grudziądz; 29. Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Czarnieckiego 5/7, 86-300 Grudziądz; 30. Zespół Placówek Młodzieżowych „Bursa”, ul. Hallera 37, 86-300 Grudziądz; 31. Zespół Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych, ul. Parkowa 25, 86-300 Grudziądz; 32. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudziądz; 33. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudziądz; 34. Ognisko Pracy Pozaszkolnej, ul. Chełmińska 104, 86-300 Grudziądz; 35. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego, ul. Mikołaja z Ryńska 8, 86-300 Grudziądz; 36. Dom Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz; 37. Dom Dziennego Pobytu, ul. Piłsudskiego 111, 86-300 Grudziądz; 38. Przedszkole Miejskie „Śródmieście”, ul. Grobowa 15, 86-300 Grudziądz; 39. Przedszkole Miejskie „Rządz”, ul. Łęgi 17, 86-300 Grudziądz; 40. Przedszkole Miejskie „Tarpno”, ul. Legionów 30, 86-300 Grudziądz; 41. Przedszkole Miejskie „Kuntersztyn”, ul. Piłsudskiego 31, 86-300 Grudziądz; 42. Przedszkole Miejskie „Strzemięcin”, ul. Korczaka 21, 86-300 Grudziądz; 43. Przedszkole Miejskie „Mniszek”, ul. Sportowców 2, 86-300 Grudziądz; 44. Przedszkole Miejskie „Lotnisko”, ul. Kustronia 6, 86-300 Grudziądz; 45. Przedszkole Miejskie „Kopernik”, ul. Dworcowa 35, 86-300 Grudziądz; 46. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz 47. Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku, ul. Za Basenem 2, 86-300 Grudziądz; 48. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudziądz; 49. Zarząd Dróg Miejskich, ul. Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz; 50. Muzeum, ul. Wodna 3/5, 86-300 Grudziądz, 51. MZK Sp. z o.o., ul. Dworcowa 47, 86-300 Grudziądz.
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gpp.grudziadz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz (Biuro Zarządu)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2021 roku
Numer referencyjny PN/17/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w roku 2021, dla jednostek wymienionych w Rozdziale I. 2. Ilość przedstawionego asortymentu w formularzu cenowym jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie każdej z jednostek określonych w Rozdziale I. 3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek towaru do siedziby każdej z jednostek określonych w Rozdziale I. 4. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego. 5. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie realizacji zamówienia. 6. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. 7. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane hermetyczne wewnętrzne opakowanie). 9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem w którym mają być używane. 10. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani części w skład innych materiałów (nieużywane). 11. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku), w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje: 1) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 2) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia, stwierdzoną przez firmę z którą Zamawiający zawarł umowę na naprawę w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, 3) Bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności. 4) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń, 5) Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. 13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 14. Oferty, w których nie będą określone nazwy i modele dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zostaną odrzucone. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych, które przedstawi w ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zobowiąże się do dostaw materiałów oryginalnych, wymagane będzie dostarczanie tego typu materiałów przez cały okres realizacji umowy. 16. Dostawy do poszczególnych jednostek, będą każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru, po sprawdzeniu zgodności ze złożonym zamówieniem, przy czym wykluczona jest dostawa za pośrednictwem firm kurierskich i wysyłkowych. 17. Wartości w kolumnie „opis pozycji” wskazane w załączniku nr 1a do SIWZ określają minimalne pojemności lub wydajności danych materiałów eksploatacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących na kwotę brutto minimum 200.000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia – wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)