Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Gorlicach
Miejscowość Gorlice
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766346-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych własnym transportem i ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego do punktu odbioru. przedmiot dostawy: - tablice zwyczajne, indywidualne samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe - tablice motocyklowe, indywidualne - tablice motorowerowe - tablice samochodowe zmniejszone - tablice samochodowe tymczasowe, jedno lub dwurzędowe tablice samochodowe zabytkowe, jedno lub dwurzędowe t - tablice motocyklowe zabytkowe - tablice rejestracyjne drukowane na zielonym tle dla pojazdów elektrycznych lub napędzanego wodorem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4598f46e-f785-4e74-bc70-d8010c4da3d2
Biuletyn 766346-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Gorlicach
Regon 49189331600000
Zamawiajacy adres ulica Biecka
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gorlice
Zamawiajacy kod pocztowy 38-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 354 87 01,
Zamawiajacy fax 18 354 87 15
Zamawiajacy email starostwo@powiatgorlicki.pl,
Adres strony url www.powiatgorlicki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatgorlicki.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg - Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
Numer referencyjny ZP.272.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych własnym transportem i ilościach ustalonych każdorazowo przez Zamawiającego do punktu odbioru. przedmiot dostawy: - tablice zwyczajne, indywidualne samochodowe jednorzędowe lub dwurzędowe - tablice motocyklowe, indywidualne - tablice motorowerowe - tablice samochodowe zmniejszone - tablice samochodowe tymczasowe, jedno lub dwurzędowe tablice samochodowe zabytkowe, jedno lub dwurzędowe t - tablice motocyklowe zabytkowe - tablice rejestracyjne drukowane na zielonym tle dla pojazdów elektrycznych lub napędzanego wodorem.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej tj. aktualnego zezwolenia - wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990). Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek określony powyżej winien spełnić ten z wykonawców, który zrealizuje część zamówienia do której wymagane jest posiadanie wskazanego w tym punkcie uprawnienia. Za producenta tablic uznaje się przedsiębiorcę spełniającego wymagania art.75a. [Produkcja tablic rejestracyjnych] ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2018 poz.1990).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: wykonanie należycie co najmniej jednego zamówienia w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegającego na dostawie tablic rejestracyjnych samochodowych jednorzędowych, określonych w przepisach ww. rozporządzenia, o wartości minimum 100.000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt. 1.
Zakresie warunkow udzialu 1) Zezwolenie lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990), 2) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci NIE DOTYCZY
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 3 i 3.a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 4) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 5) Pełnomocnictwo (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), lub inny dokument, z którego wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (dotyczy również spółki cywilnej)
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Pozostałe warunki w tym zakresie określono w SIWZ.
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy. Szczegółowe zapisy w tym zakresie określono w „istotnych postanowieniach umowy” - załącznik nr 2 do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę, 2. Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej, 3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz.1913 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 4. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 BRAK

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)