Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-22 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Przasnysz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766987-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul. Ruda 1.
Zakres zamówienia:
1) Bezgotówkowa sprzedaż mięsa, wędlin i drobiu
2) Dostawy do siedziby Zamawiającego
3) Rozładunek mięsa, wędlin i drobiu do magazynu Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e6e572d-6065-4a48-830b-b71d0c955aaa
Biuletyn 766987-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 67998300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ruda
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Przasnysz
Zamawiajacy kod pocztowy 06-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 752 30 45
Zamawiajacy fax 0 29 752 30 46
Zamawiajacy email dpsruda@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsprzasnysz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie ( paczce). Kopertę ( paczkę) należy opisać następująco: Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul Ruda 1, 06-300 Przasnysz, Oferta na: Dostawę mięsa, wędlin oraz drobiu dla DomuPomocy Społecznej w Przasnyszu"
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul. Ruda 1, 06-300 Przasnysz, pokój nr 2- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Przasnyszu
Numer referencyjny DPS.ZG.263.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu do Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych niepełnosprawnych intelektualnie w Przasnyszu, ul. Ruda 1. Zakres zamówienia: 1) Bezgotówkowa sprzedaż mięsa, wędlin i drobiu 2) Dostawy do siedziby Zamawiającego 3) Rozładunek mięsa, wędlin i drobiu do magazynu Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy polegającej na zwiększeniu bieżących dostaw.
Okres w miesiacach 15
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na co najmniej 10 000,00 zł
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają̨ wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
Zakresie warunkow udzialu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofert załącznik nr1 formularz asortymentowo- cenowy załącznik nr 1a Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 4 oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO załącznik nr 5 klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych załącznik nr 6 , ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 19.5 SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a/ zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; b/ zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a/ zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b/ zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c/ niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
IV 4 4 data 2020-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności (tp)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena(c)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)