Dostawa odzieży roboczej i ochronnej

Publication date 2020-12-15
End date 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766727-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351130009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Metra Warszawskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a4cbd0e-508f-4d22-922b-0697b4e9facf
Biuletyn 766727-N-2020
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url https://postepowania.metro.waw.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Adres internetowy Platformy Zakupowej Zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie formy pisemnej (w postaci papierowej) w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5 w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. (godziny pracy punktu podawczego: w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godz: 7.00 - 13.00
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - Metra Warszawskiego Sp. z o.o. w Warszawie (02-798) przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej i ochronnej
Numer referencyjny WP.25.00231.2020.S.W.BEDA
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Metra Warszawskiego.
Cpv glowny przedmiot 35113000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Dokument zawierający szczegółowy opis oferowanego produktu; b) Deklarację zgodności UE dla odzieży ochronnej kategorii II, spełniającej zasadnicze wymagania dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r., w sprawie środków ochrony indywidualnej i uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz wymagania norm: - EN ISO 13688:2013 lub równoważną zgodną z treścią przywołanej normy, - EN ISO20471:2013/A1 – odzież ochronna klasa II lub równoważną zgodną z treścią przywołanej normy - certyfikat Oeko-Tex na tkaninę szarą i żółtą fluorescencyjną, - certyfikat na taśmy 3M 9910.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w kwocie 3 500,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 4. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię / elektroniczną kopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7. W przypadku oferty złożonej w sposób określony w pkt 6.4.2 SIWP, tj. w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza również złożenie dokumentu, o którym mowa w pkt 4, w formie elektronicznej. Oryginał dokumentu w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy załączyć do oferty w sposób określony w załączniku nr 7 do SIWP. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 2, zmiany Umowy wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy dotyczące zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w art. 149 ust. 1 ustawy Pzp oraz zmiany zapisów dotyczących osób wykonujących Przedmiot Umowy nie wymagają aneksu w formie pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu umowy,  opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowaniu należytej staranności,  opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca Przedmiotu Umowy nie ponosi odpowiedzialności. 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 2177 z późn. zm.); 4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 8) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 9) zmian wynikających z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 10) zmian wynikających ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 11) Zmiany (w tym m.in. dotyczące zmiany terminów określonych w Umowie oraz cen umownych) z powodu wystąpienia siły wyższej lub konieczności wykonania prac zamiennych lub wystąpienia prac zaniechanych. 4. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne nie dające się przewidzieć, na które strony Umowy nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przez zachowanie należytej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy lub Zamawiającemu wykonanie w całości lub w części jego zobowiązań zgodnie z treścią Umowy. Są to w szczególności klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak: trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą Stron Umowy oraz osób, za które Strony ponoszą odpowiedzialność (w tym Podwykonawcami), takie jak: wojna i działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, akty terroryzmu, skażenia radioaktywne, stan epidemii itp.”. 5. Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp 6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)