Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Gmina Deszczno
Miejscowość Deszczno
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768447-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31748c22-aaa9-4b1a-8bdf-fb4b4101172e
Biuletyn 768447-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Deszczno
Regon 21096693500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubuska
Zamawiajacy adres numer domu 90
Zamawiajacy miejscowosc Deszczno
Zamawiajacy kod pocztowy 66-446
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 95 728 76 50
Zamawiajacy fax 95 728 76 51
Zamawiajacy email zbigniew.tupaj@deszczno.pl
Adres strony url https://bip.deszczno.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.deszczno.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.deszczno.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Deszczno, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
Numer referencyjny INW.271.1.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione I. Wykonawca na dzień składania ofert złoży: 1.Formularz oferty; 2.Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów, np. KRS, CEIDG; 3.Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania; 4. Kosztorys ofertowy w oparciu o zamieszczony wykaz mebli i wyposażenia dodatkowego. II. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z publicznej sesji otwarcia ofert przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy na podstawie Art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zmiany stawki podatku VAT, a także: a. zmiana terminów realizacji dostawy nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. c. zmiana jakości lub innych parametrów wyposażenia dodatkowego / mebli (zgodnie ze złożoną ofertą na zamówienie częściowe) zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: -niedostępnością na rynku wyposażenia dodatkowego / mebli (zgodnie ze złożoną ofertą na zamówienie częściowe) wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku; 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie. 3. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa i następuje automatycznie. 4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy).
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem mebli przewidywanych dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
  

Criterion

Kryteria gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)