| GuidZP400 |
31748c22-aaa9-4b1a-8bdf-fb4b4101172e
|
| Biuletyn |
768447-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Deszczno
|
| Regon |
21096693500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubuska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
90
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Deszczno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66-446
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
95 728 76 50
|
| Zamawiajacy fax |
95 728 76 51
|
| Zamawiajacy email |
zbigniew.tupaj@deszczno.pl
|
| Adres strony url |
https://bip.deszczno.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.deszczno.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.deszczno.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Deszczno, ul. Lubuska 90, 66-446 Deszczno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
|
| Numer referencyjny |
INW.271.1.8.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
49
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
I. Wykonawca na dzień składania ofert złoży:
1.Formularz oferty;
2.Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów, np. KRS, CEIDG;
3.Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania;
4. Kosztorys ofertowy w oparciu o zamieszczony wykaz mebli i wyposażenia dodatkowego.
II. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z publicznej sesji otwarcia ofert przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy na podstawie Art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zmiany stawki podatku VAT, a także:
a. zmiana terminów realizacji dostawy nie powodująca zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, a spowodowana okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego jak i od Wykonawcy;
b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
c. zmiana jakości lub innych parametrów wyposażenia dodatkowego / mebli (zgodnie ze złożoną ofertą na zamówienie częściowe) zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: -niedostępnością na rynku wyposażenia dodatkowego / mebli (zgodnie ze złożoną ofertą na zamówienie częściowe) wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku;
2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
3. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa i następuje automatycznie.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy).
|
| IV 4 4 data |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:50
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR I
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
49
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli przewidywanych dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR II
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
49
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia – 7 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o załączony projekt aranżacji w meble i wyposażenie dodatkowe. Projekt aranżacji jest dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
|
| | |