Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Pluskach CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych w ramach zadania: Aktywizacja dzieci i młodzieży dzięki lokalnym centrom aktywności i integracji w Gminie Stawiguda

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Gmina Stawiguda
Miejscowość Stawiguda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768292-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 397100002, 444110004, 391600001, 391410002, 378000006, 375000003, 374000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Pluskach
CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV
CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego
CZĘŚĆ III – Dostawa mebli
CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego
CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych
CZĘŚĆ VI – Dostawa gier planszowych
CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych
Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi SIWZ oraz załącznik nr 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a69180d-d567-4da2-8e1b-5b29b71b5165
Biuletyn 768292-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Stawiguda
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Olsztyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Stawiguda
Zamawiajacy kod pocztowy 11-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 126 475
Zamawiajacy fax 895 126 910
Zamawiajacy email e-mail: stawiguda@stawiguda.com.pl
Adres strony url www.bip.stawiguda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.stawiguda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, Biuro Obsługi Klienta
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Pluskach CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych w ramach zadania: Aktywizacja dzieci i młodzieży dzięki lokalnym centrom aktywności i integracji w Gminie Stawiguda
Numer referencyjny BiZ.271.1.36.2020.BD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia świetlicy wiejskiej w Pluskach CZĘŚĆ I – Dostawa sprzętu AGD i RTV CZĘŚĆ II – Dostawa wyposażenia sanitarnego CZĘŚĆ III – Dostawa mebli CZĘŚĆ IV – Dostawa wyposażenia kuchennego CZĘŚĆ V – Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych CZĘŚĆ VI – Dostawa gier planszowych CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów sportowych Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi SIWZ oraz załącznik nr 1A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci karty katalogowe oferowanego wyposażenia lub opis oferowanego wyposażenia w przypadku braku kart katalogowych.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ; 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Informacja art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6; 6) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 6A.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w okolicznościach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem. DLA CZĘŚCI NR 1-5 i 7 Kryteria: 1. Cena* brutto wyrażona w PLN - Wc (waga 60 %) proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena brutto z ofert Wc = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 60% cena brutto oferty badanej * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Okres gwarancji – Wn (waga 40 %) Za wystawienie gwarancji powyżej minimalnego wymaganego okresu, Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszej niż 24 miesiące będzie traktowane jako niezgodne z SIWZ. Wartość okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: Gwarancja na okres 24 miesięcy – 0 pkt Gwarancja na okres 36 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium okresu pełnej gwarancji Wn punkty za udzielenie gwarancji oferty badanej Wg = ---------------------------------------------------------------------------x 100 pkt x 40% maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wg DLA CZĘŚCI NR 6 1. Cena* brutto wyrażona w PLN - Wc (waga 60 %) proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena brutto z ofert Wc = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 60% cena brutto oferty badanej * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Termin płatności faktury - Wp (waga 40 %) Termin płatności Wp – max 40 pkt. Termin płatności - minimalny 21 dni, maksymalny 30 dni. Wpisanie terminu krótszego niż 21 dni będzie traktowane jako 21 dni; zgodnie z przepisami niedopuszczalne jest wpisanie terminu dłuższego niż 30 dni. W przypadku podania w ofercie terminu dłuższego niż 30 dni termin będzie traktowany jako 30 dni. Objaśnienie: Zadeklarowanie Terminu płatności faktur 21 dni – 0 pkt Zadeklarowanie Terminu płatności faktur 30 dni – 40 pkt ilość punktów dodatkowych danej oferty Wp = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 100 pkt x 40% maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wp 4. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia wskazane opisane zostały w Rozdziale XXIII SIWZ. 5. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów wymaganych w postępowaniu, zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 6. Zamawiający informuje, że informacje o przetwarzaniu danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXXI SIWZ - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome podać firmy podwykonawców

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i powinien posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie urządzenia powinny być zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane oraz gotowe do użytku a także powinno zostać przeprowadzone podstawowe szkolenie z obsługi zainstalowanego sprzętu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia sanitarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Przed wykonaniem i montażem rolet oraz mebli Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić wymiary z natury. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów papierniczych i muzycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa gier planszowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Szczegółowy wykaz elementów wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczane wyposażenie winno być fabrycznie nowe, nie używane, nie poddawane żadnym naprawom. Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, które dotyczą przedmiotu umowy, przede wszystkim karty gwarancyjne. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom (jeżeli takowe obowiązują), a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)