„Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół w Piaskach”

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-30 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768263-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół w Piaskach” w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (RPLU.12.04.00-06-0049/17).
1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące pozycje:
- Zestaw komputerowy – 24 szt.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65e20e86-b66b-4f34-b996-fc1be818afaa
Biuletyn 768263-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół
Regon 20004100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 001
Zamawiajacy fax 815 821 001
Zamawiajacy email zspiaski.sekretariat@op.pl
Adres strony url www.zspiaski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Pr@ktycznie najlepsi w zawodach", współfinansowane go ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.zspiaski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zspiaski.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa - pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Piaskach, ul. Partyzantów 19, 21-050 Piaski
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół w Piaskach”
Numer referencyjny 12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego na wyposażenie pracowni Zespołu Szkół w Piaskach” w związku z realizacją projektu pt. Pr@ktycznie najlepsi w zawodach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 (RPLU.12.04.00-06-0049/17). 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące pozycje: - Zestaw komputerowy – 24 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-22T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wynosi od dnia podpisania umowy do dnia 22 stycznia 2021 r., w zależności od deklaracji złożonej w kryterium oceny ofert dotyczącej kryterium: termin dostawy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Wykonawca składa zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 4)Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 8 ustawy w formie oryginału(według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu świadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem lub w formie pisemnej - papierowej. 2. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy – (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie oryginału papierowego). 3.Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ; 2) Oświadczenia wskazane w pkt 6.1 SIWZ; 3) W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii notarialnie potwierdzonej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w przypadku wyboru formy pisemnej – papierowej w formie w formie oryginału papierowego lub kopii papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w przypadku wyboru formy pisemnej –papierowej w formie oryginału papierowego) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku do SIWZ. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. 4. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.zspiaski.pl) przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-12-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)