ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu w Strzelinie
Miejscowość Strzelin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768030-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, zamgławiaczy i chłodni laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”z przeznaczeniem na niwelowanie skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 .
b) Miejscem dostawy jest miejsce użytkowania sprzętu wskazane przez Zamawiającego na terenie Strzelina.
c) Zamówienie podzielone zostało na 4 części:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Łóżka szpitalne”
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Respiratory”
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Zamgławiacze”
CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „Chłodnie laboratoryjne”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d014195-d664-488c-9ac6-a482f62af3df
Biuletyn 768030-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu w Strzelinie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamienna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Strzelin
Zamawiajacy kod pocztowy 57-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (071) 392 30 16
Zamawiajacy fax (071) 392 30 15
Zamawiajacy email przetargi@powiatstrzelinski.pl
Adres strony url https://powiatstrzelinski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”z przeznaczeniem na niwelowanie skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 .
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spstrzelin.bip.e-zeto.eu/index.php?type%3D4%26name%3Dbt3%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu7%26value%255B1%255D%3D5
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spstrzelin.bip.e-zeto.eu/index.php?type%3D4%26name%3Dbt3%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu7%26value%255B1%255D%3D5
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Strzelinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
Numer referencyjny 1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, zamgławiaczy i chłodni laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”z przeznaczeniem na niwelowanie skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 . b) Miejscem dostawy jest miejsce użytkowania sprzętu wskazane przez Zamawiającego na terenie Strzelina. c) Zamówienie podzielone zostało na 4 części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Łóżka szpitalne” CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Respiratory” CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Zamgławiacze” CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „Chłodnie laboratoryjne”
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.)W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej. W przypadku, gdy w postępowaniu na daną część zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Załącznik Nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby; 3) Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) w zakresie części, na które Wykonawca będzie składał ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia, jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac. 2. Powyższa zmiana nie może prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu, zastrzeżonej pod rygorem nieważności, poza zmianą przedstawicieli stron. Dla skutecznej zmiany przedstawicieli stron wystarczy pisemne powiadomienie drugiej strony. 3.Ustala się, że nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; 2) zmiana danych teleadresowych. 5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Łóżka szpitalne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr I jest dostawa łóżek OIOM z regulacją elektryczną wraz z materacem ( 3 szt) i łóżek szpitalnych z regulacją elektryczną wraz z materacem ( 6 szt).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Respiratory”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr II jest dostawa respiratorów ( 2 szt).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Zamgławiacze”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr III zamówienia jest dostaw zamgławiaczy ( 6 szt).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „Chłodnie laboratoryjne”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w części nr IV jest dostawa chłodnic laboratoryjnych ( 2 szt).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)