„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie I półrocza 2021 roku”

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-28 00:00:00
Instytucja Gmina Żurawica
Miejscowość Żurawica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Produkty cukrownicze,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Produkty mączne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768220-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158110006, 153000001, 152000000, 151000009, 155000003, 158423108, 158510008, 158330006, 158900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z rozładunkiem w magazynie kuchennym przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica oraz w magazynie kuchennym przy Przedszkolu Nr 2 w Żurawicy ul. Generała Stanisława Maczka 1, 37-710 Żurawica każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu. 2. Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, każdego dnia roboczego. Telefonicznie uzgadniana ilość zamówionego towaru dostarczana będzie następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach towar dostarczany będzie w dniu otrzymania zamówienia (pilne zlecenie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji „Pilnego zlecenia” w terminie przedstawionym w ofercie - liczonym od pełnej godziny po której nastąpiło zlecenie określone przez Zamawiającego jako „Pilne”. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów stosowania zasad GMP/GHP. 6. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w ofercie nie może być krótszy od daty dostawy o co najmniej 6 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy środkiem transportu przystosowanym do transportu żywności. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, oraz w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze złożoną ofertą. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem częściowym, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z zamówienia częściowego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku niedostarczenia towaru w określonym terminie lub dostarczenia towaru o niewłaściwej jakości podlegającemu zwrotowi, Zamawiający może dokonać zakupu u wybranego przez siebie sprzedawcy, obciążając wykonawcę różnicą ceny wynikającej z oferty a ceną zakupu. Zamawiający obciąży kosztami wykonawcę wystawiając noty księgowe, dokonując potrącenia z bieżącej płatności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wystawienia tylko trzech not księgowych, zaś kolejna skutkować będzie natychmiastowym wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6aa93710-80fd-443b-9a93-fb21be5246ce
Biuletyn 768220-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Żurawica
Regon 55117700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ojca Świętego Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Żurawica
Zamawiajacy kod pocztowy 37-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6723940, 6713378
Zamawiajacy fax 166 723 940
Zamawiajacy email zuragmina@o2.pl
Adres strony url www.zurawica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Żurawica ul Ojca Św. Jana Pawła II 1, 37-710 Żurawica
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 1 w Żurawicy w okresie I półrocza 2021 roku”
Numer referencyjny ZPF.I.271.34.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z rozładunkiem w magazynie kuchennym przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Żurawicy ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica oraz w magazynie kuchennym przy Przedszkolu Nr 2 w Żurawicy ul. Generała Stanisława Maczka 1, 37-710 Żurawica każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu. 2. Dostawa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, każdego dnia roboczego. Telefonicznie uzgadniana ilość zamówionego towaru dostarczana będzie następnego dnia roboczego. W szczególnych przypadkach towar dostarczany będzie w dniu otrzymania zamówienia (pilne zlecenie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji „Pilnego zlecenia” w terminie przedstawionym w ofercie - liczonym od pełnej godziny po której nastąpiło zlecenie określone przez Zamawiającego jako „Pilne”. 4. Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu umowy zgodnie z parametrami określonymi w ofercie przez cały okres trwania umowy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów stosowania zasad GMP/GHP. 6. Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w ofercie nie może być krótszy od daty dostawy o co najmniej 6 dni. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy środkiem transportu przystosowanym do transportu żywności. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, oraz w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze złożoną ofertą. 9. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem częściowym, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych do dostarczenia różnicy w ilości wynikającej z zamówienia częściowego, w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku niedostarczenia towaru w określonym terminie lub dostarczenia towaru o niewłaściwej jakości podlegającemu zwrotowi, Zamawiający może dokonać zakupu u wybranego przez siebie sprzedawcy, obciążając wykonawcę różnicą ceny wynikającej z oferty a ceną zakupu. Zamawiający obciąży kosztami wykonawcę wystawiając noty księgowe, dokonując potrącenia z bieżącej płatności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wystawienia tylko trzech not księgowych, zaś kolejna skutkować będzie natychmiastowym wypowiedzeniem umowy z winy Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Do oferty (sporządzonej na formularzu oferty) każdy wykonawca musi dołączyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania b) pełnomocnictwa, (jeżeli występują); c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany treści umowy opisane w dz. 16 ust. 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce i ich przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i kiełbasa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Słodycze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842310-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15833000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15890000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Jabłka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 10.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)