Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED.

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Pniewy
Miejscowość Pniewy
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768250-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie gminy Pniewy.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 342 lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy (wymiana lamp sodowych na LED-owe), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz w ofercie Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED w ilości 342 sztuk wraz z osprzętem i materiałami instalacyjnymi oraz demontaż istniejących elementów. Elementy zdemontowanej infrastruktury oświetlenia ulicznego, wykonawca odbierze i zagospodaruje we własnym zakresie.
1.1.Szczegółowy zakres wymagań dotyczący opraw:
Oprawy oświetleniowe ze źródłami LED o następujących parametrach i własnościach:
a) 336 oprawy LED wraz z niezbędnym osprzętem (redukcja mocy VM 50W/35W,
b) 4 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 120W,
c) 2 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 80W,

1) Zakres temperatury pracy oprawy -30°C do +35°C
2) Szczelność oprawy w zakresie komory osprzętu i optyki - IP66
3) Oprawa musi posiadać dedykowany katalogowo uchwyt regulacyjny kąta nachylenia dla montażu na wysięgniku.
4) Oprawa musi być dostosowana do zasilania napięciem sieciowym 230V prądu zmiennego.
5) Barwa światła emitowana przez oprawę neutralna biała 4000 stopni K
6) Wszystkie oprawy mają posiadać trwałość co najmniej 100 000 godzin pracy
7) Wszystkie oprawy mają spełniać normę o bezpieczeństwie fotobiologicznym zgodnie z normą PN-EN 62471
8) Wszystkie oprawy oświetleniowe mają posiadać deklarację producenta CE, certyfikat ENEC wraz z wszystkimi załącznikami
9) Wszystkie oprawy wykonane w II klasie ochronności.
10) Oprawy o mocy 50W mają być wyposażone w sterownik lub zasilacz umożliwiający realizację redukcji strumienia świetlnego i mocy do 35W.

1.2.Energia bierna
Zainstalowane przez Wykonawcę, w ramach przedmiotu zamówienia, oprawy oświetlenia ulicznego nie mogą generować opłat za energię bierną. W przypadku wystąpienia opłat za energię bierną Wykonawca zostanie obciążony poniesionymi przez Zamawiającego opłatami oraz Wykonawca na własny koszt wykona stosowne prace (np. zamontuje urządzenia do kompensacji mocy biernej) w celu zlikwidowania występujących opłat w terminie 2 miesięcy od stwierdzenia faktu wystąpienia opłat za energii bierną.
Dokumentacja powykonawcza
W skład dokumentacji powykonawczej wchodzą:
- protokoły z wynikami pomiarów elektrycznych: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia
- karty katalogowe atesty, aprobaty gwarancje itp.



1.3.Ilości lamp dostarczanych dla poszczególnych miejscowości:
Aleksandrów 15
Budki Petrykowskie 11
Ciechlin 13
Cychry 12
Ginetówka 12
Jeziora Nowina 16
Jeziora – Tomaszówka 8
Jurki 15
Kolonia Jurki 11
Konie 23
Kornelówka 3
Kruszew 16
Kruszewek 3
Michrów 36
Pniewy 20
Przęsławice 22
Rosołów 1
Osieczek 10
Teodorówka 13
Wiatrowiec 16
Wilczoruda 17
Witalówka 3
Wola Pniewska 18
Wólka Załęska 14
Załęże Duże 14
Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e37a0f5-067b-4920-99a5-cd08c5cb5cb0
Biuletyn 768250-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Pniewy
Regon 54952090967000
Zamawiajacy adres ulica Pniewy
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Pniewy
Zamawiajacy kod pocztowy 05-652
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 048 6686424, 6686429,
Zamawiajacy fax 486 686 424
Zamawiajacy email pniewy@pniewy.pl,
Adres strony url www.bip.pniewy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pniewy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pniewy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED.
Numer referencyjny In.271.89.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja lamp oświetlenia ulicznego w oparciu o zastosowanie energooszczędnych opraw typu LED na terenie gminy Pniewy. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 342 lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Pniewy (wymiana lamp sodowych na LED-owe), zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w SIWZ wraz z załącznikami oraz w ofercie Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż nowych energooszczędnych opraw oświetlenia ulicznego w technologii LED w ilości 342 sztuk wraz z osprzętem i materiałami instalacyjnymi oraz demontaż istniejących elementów. Elementy zdemontowanej infrastruktury oświetlenia ulicznego, wykonawca odbierze i zagospodaruje we własnym zakresie. 1.1.Szczegółowy zakres wymagań dotyczący opraw: Oprawy oświetleniowe ze źródłami LED o następujących parametrach i własnościach: a) 336 oprawy LED wraz z niezbędnym osprzętem (redukcja mocy VM 50W/35W, b) 4 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 120W, c) 2 opraw LED wraz z niezbędnym osprzętem 80W, 1) Zakres temperatury pracy oprawy -30°C do +35°C 2) Szczelność oprawy w zakresie komory osprzętu i optyki - IP66 3) Oprawa musi posiadać dedykowany katalogowo uchwyt regulacyjny kąta nachylenia dla montażu na wysięgniku. 4) Oprawa musi być dostosowana do zasilania napięciem sieciowym 230V prądu zmiennego. 5) Barwa światła emitowana przez oprawę neutralna biała 4000 stopni K 6) Wszystkie oprawy mają posiadać trwałość co najmniej 100 000 godzin pracy 7) Wszystkie oprawy mają spełniać normę o bezpieczeństwie fotobiologicznym zgodnie z normą PN-EN 62471 8) Wszystkie oprawy oświetleniowe mają posiadać deklarację producenta CE, certyfikat ENEC wraz z wszystkimi załącznikami 9) Wszystkie oprawy wykonane w II klasie ochronności. 10) Oprawy o mocy 50W mają być wyposażone w sterownik lub zasilacz umożliwiający realizację redukcji strumienia świetlnego i mocy do 35W. 1.2.Energia bierna Zainstalowane przez Wykonawcę, w ramach przedmiotu zamówienia, oprawy oświetlenia ulicznego nie mogą generować opłat za energię bierną. W przypadku wystąpienia opłat za energię bierną Wykonawca zostanie obciążony poniesionymi przez Zamawiającego opłatami oraz Wykonawca na własny koszt wykona stosowne prace (np. zamontuje urządzenia do kompensacji mocy biernej) w celu zlikwidowania występujących opłat w terminie 2 miesięcy od stwierdzenia faktu wystąpienia opłat za energii bierną. Dokumentacja powykonawcza W skład dokumentacji powykonawczej wchodzą: - protokoły z wynikami pomiarów elektrycznych: skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia - karty katalogowe atesty, aprobaty gwarancje itp. 1.3.Ilości lamp dostarczanych dla poszczególnych miejscowości: Aleksandrów 15 Budki Petrykowskie 11 Ciechlin 13 Cychry 12 Ginetówka 12 Jeziora Nowina 16 Jeziora – Tomaszówka 8 Jurki 15 Kolonia Jurki 11 Konie 23 Kornelówka 3 Kruszew 16 Kruszewek 3 Michrów 36 Pniewy 20 Przęsławice 22 Rosołów 1 Osieczek 10 Teodorówka 13 Wiatrowiec 16 Wilczoruda 17 Witalówka 3 Wola Pniewska 18 Wólka Załęska 14 Załęże Duże 14 Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) decyzję o nadaniu uprawnień b)zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane jest także wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy połączonej z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane, których zakresem była modernizacja systemu oświetlenia, w ramach której wykonano modernizację min. 100 punktów oświetleniowych, (wymagane min. 100 punktów oświetleniowych ma odnosić się do jednej wykonanej modernizacji w ramach Gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego np.; osiedla. Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowych, jeżeli wykonawca osiągnął go w ramach sumowania ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych np.; różnych miejscowościach)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy, 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), 10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy połączonej z modernizacją systemu oświetlenia lub roboty budowlane, których zakresem była modernizacja systemu oświetlenia, w ramach której wykonano modernizację min. 100 punktów oświetleniowych, (wymagane min. 100 punktów oświetleniowych ma odnosić się do jednej wykonanej modernizacji w ramach Gminy, miejscowości, terenu ze sobą powiązanego np.; osiedla. Zamawiający nie uzna za spełniony warunek w zakresie wymaganej ilości punktów oświetleniowych, jeżeli wykonawca osiągnął go w ramach sumowanie ilości opraw zamontowanych na terenach ze sobą niepowiązanych np.; różnych miejscowościach) 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) decyzję o nadaniu uprawnień b)zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł kwota wadium, słownie: trzy tysiące zł. Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres wydłuzonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)