Dostawa sprzętu komputerowego.

Publication date 2020-12-17
End date 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Gramofony,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767860-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302300000, 429620007, 323316008, 386521001, 386500006, 323220006, 323332008, 488200002, 302372001, 302132007, 302327001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu: „Mój rozwój- moja przyszłość II” w podziale na 15 zadań tj:
1) Zadanie 1: Laptop z oprogramowaniem – 112 szt.
2) Zadanie 2: Monitor interaktywny -75” – 7 szt
3) Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt.
4) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne mono – 14 szt.
5) Zadanie 5: Radioodtwarzacz- 5 szt.
6) Zadanie 6: projektor multimedialny – 2 szt.
7) Zadanie 7: Aparat fotograficzny – 3 szt.
8) Zadanie 8: Tablica interaktywna – 3 szt.
9) Zadanie 9: Zestaw interaktywny (tablica, projektor, uchwyt, głośniki) - 10 szt.
10) Zadanie 10: Kamera wideo +statyw - 3 komplety
11) Zadanie 11: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 25 szt.
12) Zadanie 12: Serwer NAS – 1 szt.
13) Zadanie 13: Akcesoria – według zamówienia jak w zał. 1 do SIWZ
14) Zadanie 14: Tablet 10” – 14 szt.
15) Zadanie 15: Multimedialna pracownia językowa na 8 stanowisk – 2 szt.
Zamówienie obejmuje dostawę do jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. do Umowy w terminach wskazanych w SIWZ.
Szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a46bc2b-d2bd-4fbd-982b-2de28264c9a7
Biuletyn 767860-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Tarnowie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 688 33 47
Zamawiajacy fax 14 688 33 67
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.tarnow.pl
Adres strony url http://www.powiat.tarnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Mój rozwój moja przyszłośc II"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/sptarnow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/sptarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Tarnowie, ul. Narutowicza 38, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer referencyjny ZP.272.14.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiotem postępowania przetargowego jest dostawa sprzętu komputerowego w związku z realizacją projektu: „Mój rozwój- moja przyszłość II” w podziale na 15 zadań tj: 1) Zadanie 1: Laptop z oprogramowaniem – 112 szt. 2) Zadanie 2: Monitor interaktywny -75” – 7 szt 3) Zadanie 3: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt. 4) Zadanie 4: Urządzenie wielofunkcyjne mono – 14 szt. 5) Zadanie 5: Radioodtwarzacz- 5 szt. 6) Zadanie 6: projektor multimedialny – 2 szt. 7) Zadanie 7: Aparat fotograficzny – 3 szt. 8) Zadanie 8: Tablica interaktywna – 3 szt. 9) Zadanie 9: Zestaw interaktywny (tablica, projektor, uchwyt, głośniki) - 10 szt. 10) Zadanie 10: Kamera wideo +statyw - 3 komplety 11) Zadanie 11: Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym – 25 szt. 12) Zadanie 12: Serwer NAS – 1 szt. 13) Zadanie 13: Akcesoria – według zamówienia jak w zał. 1 do SIWZ 14) Zadanie 14: Tablet 10” – 14 szt. 15) Zadanie 15: Multimedialna pracownia językowa na 8 stanowisk – 2 szt. Zamówienie obejmuje dostawę do jednostek organizacyjnych wskazanych w zał. do Umowy w terminach wskazanych w SIWZ. Szczegółowy opis zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją 2.aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP) z zastrzeżeniem, o którym mowa w pkt 6. SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opisu oferowanego sprzętu- wg załącznika nr 5 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) 2) W zakresie zadania 1,11, 14: test aplikacyjny- zrzut ekranu
Inne dokumenty niewymienione W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy – pod rygorem nieważności 2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) Przedmiotu Umowy (zmiany parametrów technicznych, wersji oprogramowania, modelu urządzenia). 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, gdzie pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie, o braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, 2) w przypadku, gdy zmiana parametrów sprzętu/urządzeń lub wersji oprogramowania przyczyni się do poprawy jakości lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, 3) gdy zakończyła się produkcja danego urządzenia stanowiącego przedmiot umowy lub wycofano dany model z produkcji pod warunkiem, iż nowe urządzenie będzie posiadać parametry nie gorsze od urządzenia zaproponowanego w ofercie oraz zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę niniejszej Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Wszelkie istotne zmiany treści niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych powyżej i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Niezależnie od przypadków przewidzianych powyżej, Strony mogą dokonać zmiany umowy na zasadach przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp, w szczególności gdy zmiana Umowy ma charakter nieistotny.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Dostawa 112 szt. laptopów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Monitor interaktywny 75"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 7 sztuk monitorów interaktywnych 75"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne - kolorowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 3 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Urzadzenie wielofunkcyjne - mono
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 14 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych mono
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Radioodtwarzacz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32331600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 5 sztuk radioodtwarzaczy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 szt. projektorów multimedialnych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Aparaty fotografczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 3 szt. aparatów fotograficznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Tablica interaktywna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 3 szt. tablic interaktywnych
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw interaktywny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 10 szt zestawów interaktywnych
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kamera wideo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 3 kompletów składających się z kamery wideo i statywu
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Komputery stacjonarne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa 25 sztuk komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Serwer NAS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa 1 szt serwera NAS
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Akcesoria komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów komputerowych w zakresie i zgodnie z wymaganiami SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Tablety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 14 sztuk tabletów 10"
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pracownia multimedialna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232700-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu i urządzeń do dwóch pracowni multimedialnych na 8 stanowisk i jedno stanowisko prowadzącego (8+1)
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)